In domeniul aparaturii electro-casnice si de ingrijire personala, compania detine 59% din piata aparatelor de bucatarie, 26% din piata aspiratoarelor si 35% din piata fiarelor de calcat.

Pe piata aparatelor de ingrijire personala, Philips a inregistrat 77% din segmentul aparatelor electrice de barbierit, 41% din cea a produselor pentru coafare (uscatoare, placi, stylere) si 64% din piata aparatelor de tuns. In domeniul produselor electronice, Philips este al treilea jucator important in piata LCD-urilor si a sistemelor Home Cinema si conduce pe piata DVD-urilor.

In anul 2007 s-au inregistrat urmatoarele cresteri fata de 2006: de 16% la corpuri de iluminat pentru aplicatii interioare, 80% pentru aplicatii exterioare si 20% pentru surse de iluminat.

Citeste si:

In domeniul echipamentelor medicale, Philips este prezent pe piata cu echipamente de monitorizare cardiaca, echipamente de imagistica medicala, tehnologia informatiei medicale si echipamente cu ultrasunete.

Philips este reprezentat in Romania prin Philips Lifestyle (produse electronice si electrocasnice) , Philips Healthcare (aparatura medicala) si Philips Lighting (surse si corpuri de iluminat) si prevede continuarea dezvoltarii sectorului Lighting, in special datorita evolutiei ascendente a segmentului produselor ce economisesc energia.