Potrivit companiei, camerele foto digitale au reprezentat anul trecut aproximativ 8% din vanzarile eMAG, iar pana la finalul anului 2008, valoarea vanzarilor pe segmentul de aparate foto digitale va fi de aproximativ de 12 milioane de euro.

„Datorita diversificarii gamelor si a scaderii preturilor in cazul aparatelor foto digitale, 2008 marcheaza momentul in care a crescut cu mult gradul de accesibilitate al acestor produse, iar cresterea cererii din partea clientilor online a devenit un fenomen care se manifesta pe piata,” a declarat Marius Dinu, product manager eMAG.

Dinu a precizat ca preferintele clientilor online se indreapta catre aparatele foto digitale de calitate, care redau imaginile cat mai fidel, apartinand brandurilor consacrate. "In topul preferintelor sunt ultimele noutati in domeniul echipamentelor foto. Din ce in ce mai multi clienti prefera aparatele DSLR” a mai spus Dinu. Camerele foto compacte Canon, Nikon, Sony si Panasonic si aparatele profesionale DSLR, Nikon si Canon sunt cele care au generat cel mai mare interes pentru clientii eMAG.ro.

Citeste si:

Compania are o tinta de 100% crestere pe acest segment in acest an fata de 2007, cu toate ca estimarile cresterii pietei sunt de 30%. Mai mult, potrivit reprezentantului companiei, eMAG urmareste o cota de piata de 15% pentru acest segment. Compania si-a triplat vanzarile atat valoric, cat si cantitativ fata de anul precedent pentru aceasta categorie de produse.

O estimare asemanatoare a pietei a facut-o recent si Grupul Flamingo International. Potrivit acestuia, piata camerelor foto digitale va creste cu 35 % in 2008, atingand un numar de 325.000 de unitati vandute si o valoare de 48 de milioane de euro.

eMAG si-a inceput activitatea in anul 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica. In prezent, este operat de companiile Dante International si eMAG International.