Anterior acestei performante, LG Electronics a ocupat cea de-a treia pozitie in ceea ce priveste vanzarile de televizoare, consolidand intre timp vanzarile in special pe segmentul de televizoare LCD premium. Mai mult, LG Electronics este singura companie ale carei vanzari anuale au crescut, comparativ cu cei cinci mari competitori pe segmentul de televizoare.

Potrivit unui studiu realizat de companie la inceputul acestei luni, 80% dintre romani detin inca un televizor standard cu tub catodic si 60% dintre acestia intentioneaza sa il schimbe in urmatoarele luni, ceea ce inseamna ca LCD-urile si plasmele se afla in topul preferintelor romanilor in materie de electronice.

Pentru perioada urmatoare, LG Electronics estimeaza ca va depasi cu un procent semnificativ competitorul principal pe care l-a surclasat in urma rezultatelor din primul trimestru al acestui an.

In primul trimestru al anului, compania si-a mentinut valorile cotelor de piata detinute la nivel local pe segmentul de televizoare LCD si cu plasma, cel mai dinamic sector din industria electronicelor de larg consum.

"Noua pozitie obtinuta la nivel global confirma strategia companiei de consolidare pe piata a brandului, pe un segment foarte important, acela al televizoarelor LCD si cu plasma", a declarat Roh Pan Ock, presedinte al LG Electronics Romania.

Rezultatele obtinute la nivel global sunt sustinute la nivel local prin mentinerea si imbunatatirea cotelor de piata pe categoriile de televizoare LCD si cu plasma. Astfel, pe segmentul de televizoare LCD, LG si-a mentinut a doua cota de piata, cu o valoare de 24% in primul trimestru din 2009, fata de 19% in acelasi trimestru din 2008.

In ceea ce priveste vanzarile de televizoare cu plasma, compania a inregistrat prima cota de piata in prima parte a anului 2009, cu 40% din piata.

Mai mult, pe segmentul de televizoare LCD la nivel local, vanzarile realizate in luna martie 2009 catre consumatorii finali s-au dublat fata de vanzarile din aceeasi luna a anului precedent, rezultate sustinute de programele de buy-back derulate pe acest segment.

Compania are peste 82.000 de angajati in cele 114 de birouri, care includ 82 de filiale deschise in intreaga lume.

LCD-urile si plasmele, in topul preferintelor romanilor in materie de electronice

LCD-urile si plasmele, in topul preferintelor romanilor in materie...