LG Electronics, unul dintre liderii in domeniul echipamentelor electronice, electrocasnice si al comunicatiilor mobile, urca pe a doua pozitie la nivel global pe segmentul de televizoare, in primul trimestru din 2009, cu o cota de piata de 13,3%.
Anterior acestei performante, LG Electronics a ocupat cea de-a treia pozitie in ceea ce priveste vanzarile de televizoare, consolidand intre timp vanzarile in special pe segmentul de televizoare LCD premium. Mai mult, LG Electronics este singura companie ale carei vanzari anuale au crescut, comparativ cu cei cinci mari competitori pe segmentul de televizoare.

Potrivit unui studiu realizat de companie la inceputul acestei luni, 80% dintre romani detin inca un televizor standard cu tub catodic si 60% dintre acestia intentioneaza sa il schimbe in urmatoarele luni, ceea ce inseamna ca LCD-urile si plasmele se afla in topul preferintelor romanilor in materie de electronice.

Pentru perioada urmatoare, LG Electronics estimeaza ca va depasi cu un procent semnificativ competitorul principal pe care l-a surclasat in urma rezultatelor din primul trimestru al acestui an.

In primul trimestru al anului, compania si-a mentinut valorile cotelor de piata detinute la nivel local pe segmentul de televizoare LCD si cu plasma, cel mai dinamic sector din industria electronicelor de larg consum.

"Noua pozitie obtinuta la nivel global confirma strategia companiei de consolidare pe piata a brandului, pe un segment foarte important, acela al televizoarelor LCD si cu plasma", a declarat Roh Pan Ock, presedinte al LG Electronics Romania.

Rezultatele obtinute la nivel global sunt sustinute la nivel local prin mentinerea si imbunatatirea cotelor de piata pe categoriile de televizoare LCD si cu plasma. Astfel, pe segmentul de televizoare LCD, LG si-a mentinut a doua cota de piata, cu o valoare de 24% in primul trimestru din 2009, fata de 19% in acelasi trimestru din 2008.

In ceea ce priveste vanzarile de televizoare cu plasma, compania a inregistrat prima cota de piata in prima parte a anului 2009, cu 40% din piata.

Mai mult, pe segmentul de televizoare LCD la nivel local, vanzarile realizate in luna martie 2009 catre consumatorii finali s-au dublat fata de vanzarile din aceeasi luna a anului precedent, rezultate sustinute de programele de buy-back derulate pe acest segment.

Compania are peste 82.000 de angajati in cele 114 de birouri, care includ 82 de filiale deschise in intreaga lume.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri