In luna februarie, Microsoft a anuntat ca isi va deschide propriul lant de magazine cu locatie fizica. In timp ce compania a anuntat ca prin aceasta mutare vrea “sa trasforme experienta de cumparare a PC-urilor si a produselor Microsoft”, multi analisti din piata au dubii potrivit carora echipa Windows ar vrea sa concureze cu Apple in lantul de magazine, scrie publicatia PC World.

Totusi, Microsoft face progrese in acest segment si a angajat un fost executiv Wal-Mart care sa supravegheze operatiunile. Una dintre primele responsabilitati ale noului executiv este sa lanseze o strategie pentru stabilirea locatiilor de vanzare.

“Sunt cateva scenarii conform carora vom avea magazine in apropierea Apple”, a explicat un purtator de cuvant al Microsoft.

Directorul operational al companiei a fost mai direct in privinta acestei declaratii. “Din aceasta toamna, am putea deschide unele magazine in imediata apropiere a locatiilor detinute de Apple”, a declarat directorul operational Kevin Turner in timpul unei conferinte de presa.

Alte detalii despre magazinele Microsoft sunt tinute secrete de reprezentantii companiei. Purtatorul de cuvant a declarat ca Microsoft inca isi mentine planul de a avea locatii de vanzare a produselor din aceasta toamna.

De asemenea, directorul operational Kevin Turner a declarat ca avocatii Apple au cerut companiei Microsoft sa inchida campania publicitara “Laptop Hunter”. Executivul a declarat ca a fost contactat telefonic de avocatii Apple, care au argumentat ca reclamele nu sunt corecte in ceea ce priveste pretul redus al computerelor, in special pentru MacBook Pro. Inainte de a da un acord, acesta si-a exprimat entuziasmul legat de rezultatul campaniei.

Turner a declarat ca, in pofida cererii facute de avocatii Apple pentru reclama, compania nu va renunta la campania publicitara.

Seful Microsoft ironizeaza sistemul de operare de la Google

Microsoft mizeaza pe retail pentru a stimula vanzarile Windows 7

Microsoft mizeaza pe retail pentru a stimula vanzarile Windows 7