Facebook Inc., ce detine cea mai populara retea de socializare din lume, amana listarea la Bursa pana in anul 2012, miscare ce ii permite CEO-ului Mark Zuckerberg sa se concentreze pe atragerea mai multor utilizatori si pe majorarea vanzarilor, informeaza Bloomberg.
Publicatia, care citeaza trei surse apropiate situatiei, anunta ca amanarea listarii la Bursa a Facebook ii va permite lui Zuckerberg (26 de ani) sa depaseasca pragul de 500 milioane de utilizatori atins luna aceasta si sa isi majoreze vanzarile, care ar putea atinge in 2010 la 1,4 mld. dolari.

Intr-un interviu acordat luna aceasta Mark Zuckerberg (foto) afirma ca Facebook se va lista in momentul in care “o astfel de miscare va avea sens”, fara a oferi detalii suplimentare.

Investitorii care sunt interesati de cumpararea de actiuni Facebook estimau ca listarea companiei la Bursa va avea loc in 2011, cu o capitalizare de 35-40 mld. dolari. Nu ma grabesc sa listez compania la Bursa. In niciun caz in 2010

CEO-ul Facebook se confrunta printre altele cu managementul unei forte de munca in crestere rapida si competitia acerba din partea unor companii precum Twitter, care a atins un prag de 190 de mil. utilizatori pe luna.

Facebook estimeaza pentru acest an venituri intre 1,2 mld. dolari si 2 mld. dolari. Potrivit unor analisti, business-ul Facebook ar putea valora in 2011 59 mld. dolari si peste 100 mld. dolari in 2015.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri