Vanzarile de televizoare in anul financiar care se va incheia pe 31 martie vor depasi nivelul anticipat, de 21 de milioane de unitati, a aratat Ohtsubo, informeaza Mediafax.

In Japonia, o strategie a guvernului de a sustine achizitiile de produse eficiente energetic a stimulat vanzarile pe piata locala, cea mai mare a Panasonic, in timp ce cererea din SUA a confirmat asteptarile grupului japonez.

"Panasonic a beneficiat mult de subventiile de pe piata locala, unde au loc mare parte din vanzarile sale. Este insa inevitabil ca vanzarile din Japonia sa scada anul viitor, iar Panasonic va trebui sa compenseze declinul cu veniturile din tarile in dezvoltare, Europa si SUA", a declarat Nobuo Kurahashi, analist la Mizuho Financial Group.

Citeste si:

Panasonic anticipeaza ca veniturile aduse de produsele audio si video in Europa si Statele Unite sa creasca cu 1%-2%, pana la sfarsitul anului, a mai spus Ohtsubo.

Panasonic este primul mare producator de televizoare care comercializeaza aparate TV 3-D in SUA. Grupul intentioneaza ca in acest an sa majoreze vanzarile de televizoare pe piata americana cu 33%, la 21 milioane unitati, dintre care un milion sa fie modele 3-D.