Max Bahr a inregistrat, in 2005, o cifra de afaceri neta de 726 milioane de euro. in cadrul firmei sunt angajate circa 4.500 de persoane. Concernul german Praktiker a inregistrat incasari de 3 miliarde euro, avand la nivel mondial 340 de filiale. Pentru anul urmator se preconizeaza o contributie semnificativa a Max Bahr la cresterea rezultatului financiar al Praktiker.
Max Bahr va ramane pe piata ca marca si va deservi segmentul premium al clientelei, pe cand Praktiker va continua sa se concentreze asupra segmentului de discount.
Piata de bricolaj germana se caracterizeaza printr-o supraoferta a suprafetei si in speta prin marje in scadere. Astfel, de cativa ani se vorbeste de necesitatea consolidarii acestei branse.
Lider de piata este in prezent Obi, firma fiica a grupului Tengelmann, urmata de Praktiker, Bauhaus si Hornbach. Grupul Edeka intentioneaza la randul sau, sa scoata la vanzare magazinele de bricolaj Marktkauf. Un alt lant de magazine de bricolaj, ce urmeaza a fi vandut si preluat in vederea consolidarii pozitiei pe piata a diversilor jucatori este Toom, apartinand grupului REWE.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: