Acest lucru va facilita transportul berii din centrul orasului catre zona periferica a orasului, acolo unde exista zona de ambalare a berii in sticle, iar investitia ar facilita enorm transportul berii, evitandu-se, astfel, ambuteiajele din trafic, aglomeratia, dar si poluarea ori riscul unui accident nedorit.

“Este foarte dificil sa transportam berea in cisternele de bere, pe micutele stradute din oras, iar acest lucru nu mai este deloc sustenabil. In acest fel vom putea pastra traditia de peste 500 de ani, de a nu reloca fabrica din centrul orasului si de a o imbutelia undeva in imediata apropiere a orasului”, spune directorul executiv al De Halve Maan, una dintre cele mai faimoase berarii din Belgia, dar si din Europa.

Nu mai putin de 6.000 de litri de bere ar putea fi transportati pe ora, la o viteza de 15-20 km/h, prin intermediul acestei conducte speciale de transport, ceea ce ar face ca un drum al berii din fabrica spre locul de asamblare sa poata fi realizat in circa 15 minute.

Oficialii berariei belgiene sustin ca lucrarile au fost desfasurate cu foarte mare atentie, iar tevile din otel vor facilita intregul proces.

Citeste si:

Importantul proiect ar urma sa conduca la “disparitia” a 500 de cisterne care vor elibera strazile orasului Bruges. Inevitabil, exista temeri cu privire la faptul ca vor exista indivizi care vor incerca sa gaureasca aceasta conducta, insa proiectantii sai sunt increzatori in siguranta conductei.

Tunelul este asteptat sa fie finalizat in cursul acestei veri, asta dupa ce constructia tunelului a inceput in urma cu un an.

Belgia este unul dintre cei mai mari producatori si consumatori de bere la nivel global, acolo unde rivalizeaza cu tari precum Cehia, Germania, Anglia sau Irlanda