Lansat in 2003 pe piata chineza, modelul Chery QQ a avut, gratie pretului de sub 5.000 de euro, un succes de piata deosebit. Nici macar acuzatiile de plagiat venite din partea americanilor de la General Motors, care ii acuza pe cei de la Chery ca au copiat Matizul, nu au afectat vanzarile. Ba mai mult, cum cei de la GM nu risca sa declanseze un proces, pentru a nu-si compromite imaginea pe piata chineza, una cu un potential enorm, compania chineza a prins curaj si a semnat deja parteneriate cu firme din Iran, Pakistan, Vietnam si Algeria pentru a produce si acolo, sub licenta, acest model.

Nu este greu de ghicit, vestea nu le-a cazut prea bine francezilor de la Renault, care au acum un rival pentru Logan exact in segmentul de clienti pe care-l vizau. Chery QQ are numai 3,55 metri lungime si 1,50 metri latime, dimensiuni care o recomanda pentru tot mai aglomeratul trafic din marile metropole.

In plus, motoarele sunt de mica cilindree si au un consum de combustibil extrem de redus. Versiunea de start este de 812 cmc si 51 CP, permite atingerea unei viteze maxime de 130 km/h si un consum de 4,2 l/100 km. Tot 51 CP ofera si celalalt propulsor, cu o capacitate de 1.051 litri, caracterizat insa de o flexibilitate mai mare, o viteza maxima de 140 km/h si un consum de 4,4. la suta de km.