Starbucks a mai anuntat si semnarea unui acord cu compania Arla Foods, care se va ocupa de fabricarea, distributia si marketingul cafelei RTD in Europa.

Extinderea brandului Starbucks intr-un nou canal de distributie face parte din strategia pe termen lung a companiei care presupune prezenta in regiunile cu potential de crestere asa cum este Europa. “Succesul pe care l-am avut in pietele din America de Nord si Asia demonstreaza potentialul de dezvoltare al pietei ready-to drink la nivel global”, a declarat Rich DePencier, vicepresedinte Starbucks .

Arla Foods este una dintre cele mai mari companii de lactate din lume, cu o prezenta dinamica pe piata nord europeana.

Starbucks s-a bucurat de vanzari record pe piata cafelei gata pregatita inca din 1996 cand, impreuna cu PepsiCo, a introdus cafeaua ambalata Frappuccino. Mai tarziu, cele doua companii au mai lansat si DoubleShot espresso.

In 2005, Starbucks a introdus cafeaua Discoveries in Japonia, in join venture cu Suntory Foods pentru ca in 2007 sa intre pe piata coreana, iar in 2008 in China si Mexic.