Compania care detine marcile Luis Vuitton, Moet & Chandon si Dior a acuzat ca practicile Google de a vinde cuvintele cheie in cautarile online catre cel mai mare ofertant incalca drepturile producatorului. Mai exact compania pentru produse de lux sustine ca utilizatorii care cauta produse detinute de aceasta pot accesa reclame ale unor marci rivale sau articole contrafacute.

Serviciul AdWords de la Google, care permite companiilor sa liciteze pentru pentru o pozitionare mai buna a reclamelor fata de rezultatul cautarilor, este o sursa importanta de venituri pentru companie.

"Google nu a incalcat nicio lege a marcii prin posibilitatea publicitarilor de a cumpara cuvinte cheie ce corespund cu marcile competitorilor sai", a anuntat Curtea Europeana de Justitie.

"Vrem sa colaboram cu toti jucatorii, inclusiv cu Google, pentru a eradica practicile online ilegale", a declarat vice-presedintele LVMH, Pierre Code. Compania de lux a mai anuntat ca decizia a clarificat legile publicitatii online.