Noua campanie indeamna sa-i ascultam pe cei din jurul nostru si ne arata cat este de importanta grija fata de cei dragi. „Aceasta sugereaza ca a acorda timpului necesar pentru a asculta este probabil cea mai buna cale pentru a dobandi o stare de spirit mai buna”, spun reprezentantii companiei.

Viata nu este foarte rabdatoare cu noi, iar in momentele grele, sunam adesea un prieten sau o ruda apropiata pentru a le povesti experientele noastre. Poate nu este intotdeauna un gest binevenit, intrucat astfel transferam starile noastre apasatoare asupra unor persoane care nu le merita. Noul clip sugereaza o alta abordare: exista intotdeauna o persoana careia ii pasa de tine si ale carei intamplari ar putea sa te detaseze de sentimentele coplesitoare. “Mama, sunt mai bine acum”, spune personajul din spot, la finalul unei conversatii cu mama sa.

„Ca urmare a succesului campaniei «Fluturele», ne-am dorit sa extindem platforma de comunicare «Timp sa ascultam», o abordare deosebita si originala pentru acesta categorie, si sa aratam, mai clar, ceea ce noi, Cosmote, propunem: utilizarea telefoniei mobile nu pentru a numara minute, ci pentru a auzi vocea celor dragi, pentru a comunica si inlatura distanta fizica”, a declarat Dana Bursuc, marketing communications senior manager, Cosmote Romania.

Spotul TV „Mama si fiul” promoveaza planul tarifar de voce XL.