New York – Feb. 28, 2005 – JWT, cea mai mare agentie de publicitate din Statele Unite si a patra ca dimensiuni la nivel global, se relanseaza astazi ca “un start-up de un miliard de dolari”, cu evenimente in cele peste 300 de birouri din 87 de tari.

Un nou rol, un nou obiectiv, o noua filozofie

“Traim intr-o lume in care consumatorul este un cunoscator inteligent dar care nu are niciodata destul timp si atentie pentru noi si care este, mai ales, stapan pe situatie. Un consumator aflat “la cutite” cu mesajele voluminoase, repetitive, bazate pe retete si formule si “coborite la nivelul lui”, spune Bob Jeffrey, Worldwide CEO al JWT, explicand motivele pentru care agentia a ajuns sa se reinventeze. “Cea mai semnificativa contributie pe care o aducem clientilor este capacitatea noastra de a recunoaste ca lumea e in schimbare, ca in ea clientul este Rege, timpul e noua moneda de schimb, iar rasplata se masoara in durabilitatea si puterea relatiilor. Faptul ca intelegem toate acestea ne-a ajutat sa ne definim rolul, obiectivul si filozofia.”

“Suntem prea mari ca sa ne permitem sa copiem pe cineva. Am fost pionieri dintotdeauna, iar ziua de azi reprezinta punctul de start al transformarii noastre intr-o agentie in care creativitatea traieste chiar in miezul organizatiei”, a continuat Jeffrey. “Viata asa cum o stim se va schimba enorm. Iar noi suntem devotati acestei schimbari, inovatiei si vrem sa gandim si sa actionam ca un start-up, dar unul care valoreaza un miliard de dolari, o organizatie rapida, cu ierarhie plata, unde totul e mult mai placut.”

Implementarea noului standard

Dincolo de evenimentele de relansare, diverse si neconventionale in toata lumea, managementul local si regional, impreuna cu directorii de creatie, vor folosi ziua de azi pentru a prezenta colegilor lor noua perspectiva JWT, care recunoaste valoarea extraordinara a timpului si crede ca publicitatea trebuie sa se concentreze pe idei care asigura brandurilor cat mai mult timp petrecut cu consumatorii lor. Acest concept a fost dezvaluit pentru prima data de catre Bob Jeffrey luna trecuta, la sedinta de management din Miami, Florida, la care au participat echipele de conducere ale agentiilor JWT din intreaga lume.

Tot astazi, fiecare birou JWt din lume va introduce in munca zilnica noul Standard de Creatie JWT, un set de 10 criterii cu care va fi confruntatata spre evaluare munca intregii retele, precum si Health Check, un instrument de evaluare cantitativa si calitativa care, pentru prima oara, va duce agentiile JWT dincolo de simpla masurare financiara a performantei.

Toti angajatii JWt – peste 8.500 de oamnei in intreaga lume – vor incheia ziua prin semnarea unui Contract de Parteneriat Creativ, un document care reia idea ca “trebuie sa incetam a mai intrerupe lucrurile care-i intereseaza pe oameni si sa devenim, in schimb, unul dintre ele”. Contractul simbolizeaza acceptarea responsabilitatii si implicarea personala a fiecarui om din reteaua JWT in imbunatatirea produsului creativ al retelei precum si in redesenarea viitorului agentiei si industriei.

“Adevaratul semn al schimbarii va fi insasi munca noastra in viitor”, a continuat Jeffrey. “Numai cand vom reusi, cu consecventa, sa producem idei adevarate, care vor face oamenii sa-si doreasca sa petreaca mai mult timp in compania brandurilor clientilor nostri, numai atunci ne vom putea considera “transformati”.”

Pionieratul JWT

JWT si-a fundamentat reinventarea pe o traditie a pionieratului care numara, printre altele, prima agentie de publicitate din lume, primul shop media din lume, primul ad de presa din lume, prima retea internatiopnala de agentii de publicitate din lume. JWT a inventat ad-ul de presa, a fixat durata optima a spotului TV la 30 de secunde, a inventat planificarea strategica si testimonialul.
In Romania, JWT a fost prima agentie de publicitate internationala, cu birouri deschise in 1932.

Bucuresti – Feb. 28, 2005 – Scala JWT, agentie de publicitate full-service cotata de Advertising Age pe locul 7 in Romania, face si ea primul pas in aceasta relansare mondiala.

Astazi, dupa prezentarea noii filozofii, a studiilor care au stat la baza ei, precum si a noilor standarde de creatie si performanta, toti angajatii Scala JWT vor semna Contractul de Parteneriat Creativ. Ziua se va incheia cu o petrecere-surpriza.
Pentru publicul extern, clienti, mass-media samd, relansarea oficiala si prezentarea pe larg a noilor valori ale brandului JWT vor avea loc in data de 7 aprilie.