In perioada 1 februarie-30 aprilie 2005 Nestle deruleaza cea mai complexa campanie de promovare a brandului MAGGI, adresata consumatorilor din intreaga tara. Prezent in peste 60 de tari din intreaga lume, MAGGI este un brand cu peste 120 de ani de istorie. In Romania MAGGI este prezent de peste 10 ani, in ultimii 2 ani atat volumul vanzarilor de produse MAGGI, cat si cota de piata triplandu-se.

Conceptul campaniei este unic in Romania, atat prin mecanism, cat si prin amploare. Sub sloganul "Urmeaza-ti inima si castiga!" MAGGI isi invita consumatorii sa lipeasca inima MAGGI pe ferestre si sa astepte vizita uneia dintre cele trei caravane pentru a castiga zilnic pana la 1.000 de euro. 80% din populatia urbana a primit in cutia postala pliantul campaniei ce contine inima MAGGI, pe care consumatorul o poate decupa si lipi pe ferestre, cat si informatii detaliate despre campanie. Aceleasi pliante sunt la dispozitia consumatorilor in magazine si in revistele pentru femei. Timp de 45 de zile lucratoare, intre 28 februarie si 29 aprilie, trei caravane MAGGI vor vizita cel putin o data 40 de orase din intreaga tara.

Caravanele cauta inimile MAGGI conform unor instructiuni de cautare aleatoare autentificate si premiaza castigatorii cu 200 de euro pentru inima MAGGI lipita pe fereastra si cu cate 50 de euro pentru fiecare produs MAGGI din bucatarie, pana la suma maxima de 1.000 de euro pe zi. Suma totala neta a premiilor puse in joc se ridica la 135.000 de euro.