Infiintata in 1999 de Oana Cociasu (foto), in parteneriat cu Lowe, Medic One functioneaza din 2006 ca divizie a agentiei de publicitate Lowe&Partners, in urma deciziei grupului de unificare a businessului celor doua companii.

„Piata de comunicare medicala este foarte dinamica, lucru reflectat si de investitiile in comunicare care au plasat aceasta industrie pe prima pozitie in topul advertiserilor in ultimii doi ani. De aceea am considerat ca este oportun sa lansam o agentie dedicata, construita in jurul nevoilor specifice acestei industrii”, declara Veronica Savanciuc, presedinte si CEO al grupului Lowe.

Medic One ofera toata gama de servicii de advertising, singura deosebire fiind categoria de produse careia se adreseaza: medicamente, servicii medicale, campanii educationale in domeniul sanatatii, marketing social.

Agentia va fi condusa de Oana Cociasu, cea care pana la inceputul acestei luni a fost sefa agentiei Lowe&Partners. Profesia de baza a managerului este de medic, ea absolvind Universitatea de Medicina si Farmacie din Bucuresti, specializarea oncologie pediatrica. In acelasi timp, Cociasu are o experienta de peste 19 ani in comunicare, ea urmand cursuri intensive de publicitate si comunicare medicala la New York, Frankfurt si Viena.

Lowe & Partners anunta numirea Aurei Toma in functia de managing director

Lowe & Partners anunta numirea Aurei Toma in functia de managing...

Citeste si:

Printre clientii agentiei se numara companii precum: Angelini, Bayer, Labormed, MSD, Novartis, Pfizer, Walmark.

Cel mai recent proiect dezvoltat de echipa Medic One este campania globala de comunicare pentru Prostenal difuzata in mai multe tari europene. Agentia a castigat pitchul international organizat anul trecut de Walmark in Cehia unde a participat la selectie alaturi de alte doua agentii de creatie din Cehia si Polonia.

Medic One este membra a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, Lowe&Partners, Brand Connection, GolinHarris Bucuresti, HyperActive si Mobile Works.

Grupul Lowe a avut o cifra de afaceri in jurul a 51,6 milioane de euro in urma cu doi ani, potrivit Ministerului de Finante.