Colaborarea intre cele doua companii are in vedere si zona comunicarii corporative, dar mai ales cea a comunicarii de produs, eforturile agentiei urmand a se concentra pe brandul Milli.

„Suntem foarte bucurosi ca ni s-a incredintat contul de comunicare Friesland. Milli este un brand foarte generos pe planul comunicarii de PR si ne inspira sa cream programe prin care sa demonstram grija Friesland pentru consumatorii sai” declara Gabriela Lungu, Managing Director Ogilvy PR.

Agentia va oferi servicii de strategie de PR, consultanta, creare si implementare de programe, management al situatiilor de criza, relationare cu mass media si organizare a evenimentelor de relatii publice.

„Alegerea partenerului de relatii publice a fost destul de simpla, tinand cont de buna reputatie a agentiei Ogilvy PR. Ar fi fost pacat sa nu profitam de experienta si profesionalismul celor de la Ogilvy PR, cu atat mai mult cu cat ne-au fost recomandati de agentia noastra de creatie, cu care avem o colaborare de succes” a declarat Razvan Orbulescu, Director de Marketing FrieslandFoods Romania.