Contractul este valabil pe o perioada de un an, iar campania de comunicare va fi lansata incepand cu aceasta luna.

TotalPR va furniza astfel servicii de consultanta, media relations si management de evenimente.

“Realizarea unei campanii de comunicare pentru o companie cu peste 40 de magazine la nivel national și cu planuri ambitioase de dezvoltare, reprezinta o provocare pentru noi. Incheierea acestui parteneriat confirma trendul de dezvoltare al TotalPR in zona clientilor din domeniul de retail, alaturi de Hornbach si EuroGsm, aflate deja in portofoliul agentiei”, a declarat Cosmin Mares, director general si fondator al TotalPR.

Citeste si:

Agentia TotalPR si-a inceput activitatea in 2009 castigand conturi din domeniul IT&C, ulterior extinzandu-se in zona de constructii & amenajari interioare, dar si retail. Din portofoliul TotalPR fac parte companiile Ariston Thermo, Lasselsberger, Saint Gobain Glass, Sika, Symmetrica, Kuma, Chic Ville, Hornbach, Endava, EuroGsm, iQuest, Interactive Intelligence, Netopia mobilPay, Romsys, SAP România, ComputerGames, Zitec și Cluj IT Cluster.

Meli Melo Paris este o companie înfiintata in 1998 de catre francezii Hubert Larmaraud si Stephane Dumas. Acestia au pus bazele primului magazin, în București, reteaua numarand in prezent 40 de unitati in intreaga tara.

Sursa foto: TotalPR