Mesajul care apare in campania publicitara desfasurata in cateva orase din Statele Unite ale Americii precum San Francisco, New York sau Atlanta este “You’re on Diet Coke” (Esti dependent de Coke Diet n.red.), facand trimitere la o expresie folosita pentru a sugera consumul de droguri.

“Acest mesaj face parte dintr-o noua campanie publicitara pentru Coca-Cola Diet. Se celebreaza astfel momentele importante prin care trec tinerii aflati la inceput de drum, fie ca vorbim de un interviu pentru un loc de munca, un examen important, o intalnire. Sub nicio forma nu incurajam sau sustinem prin acest logo consumul de substante ilegale”, au precizat reprezentantii Coca-Cola.

Intre timp, consumul de bauturi racoritoare carbonatate este in scadere in America. Anul trecut un american consuma in medie aproximativ 100 de litri de bauturi carbonatate, in scadere fata de 160 de litri in 1998. In plus, vanzarile de bauturi carbogazoase dietetice au scazut anul trecut in SUA cu 7%. Mai mult, Coca-Cola a anuntat luna trecuta o contractie de 3% a volumului vanzarilor de bauturi carbonatate in America de Nord.

Sursa foto: MediafaxFoto