"Marea Britanie este cea mai dezvoltata piata de branding din Europa si ne-am dorit mereu sa activam acolo. Clientul pentru care am lucrat a fost foarte multumit de noi si ne-a incurajat sa deschidem un birou local. Pentru a deservi cu succes clientii britanici este important sa luam pulsul pietei locale, asa ca infiintarea unui birou Storience la Londra ni s-a parut o decizie fireasca", spune Adriana Liute, managing partner Storience.

Storience, agentia fondata de sotii Liute, a avut afaceri de 150.000 de euro in primul an de la lansare

Storience, agentia fondata de sotii Liute, a avut afaceri de...

Storience are deja un reprezentant local in Marea Britanie care se ocupa de clientii de acolo si atragerea altora. Ioana Jago este client service director si lucreaza in marketing de 12 ani, dintre care ultimii 8 in Londra.

Adriana si Stefan Liute cred ca prezenta comerciala in Marea Britanie le va crea noi oportunitati si in restul Europei Occidentale. De altfel, unul dintre clientii biroului londonez este Universitatea din Geneva, pentru care Storience va crea identitatea vizuala si prezenta web a unui proiect cultural.

Citeste si:

Infiintata in 2012 de sotii Adriana si Stefan Liute in Bucuresti, Storience a castigat 4 premii internationale si are 40 de clienti in portofoliu. In 2013, Storience a lansat Zamburi, brandul de povesti ilustrate pentru oameni mari, sub forma de felicitari.

Anul trecut, agentie Storience a avut o cifra de afacere de peste 575.000 de lei, in crestere de la aproape 330.000 lei in 2012, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finantelor Publice.