Din 2003, Amir este Chief Creative Officer si Partener Asociat al DDB Group Germania, cu birouri in Hamburg, Berlin si Dusseldorf, pozitie din care a propulsat agentia in primele 10 din lume, conform Gunn Report 2005. A dezvoltat campanii pentru Mercedes-Benz, Smart, Coca-Cola, Allianz, Apple, Adidas si, mai recent, pentru Volkswagen, Spiegel etc
Amir este unul dintre cei mai premiati creativi din Europa: nu mai putin de 700 de trofee fiindu-i decernate in festivaluri precum Cannes, Clio, London International Advertising Award, Epica, Art Directors Club Germany, Art Directors Club New York, Eurobest, Cresta, Golden Award of Montreux, One Show, CCA. Amir Kassaei este membru al ADC Germany, ADC New York, D&AD si CCA. Reteaua DDB a fost votata Global Agency Network of the Year de catre Adweek si, conform Gunn Report, este cea mai creativa retea din lume.
Amir va face echipa cu Florian Grimm, partener la Grimm Gallun Holtappels (conturi: IKEA, Fielmann, Kappa, Hamburger Morgenpost) de la inceputul anului 2005. Florian si-a inceput cariera la Springer&Jacoby unde a lucrat pe conturi precum Mercedes-Benz, Smart, Der Spiegel, Postbank, Sat.1, Manager Magazin, Coca-Cola. Printre numeroasele premii castigate se numara distinctii de la festivalurile Epica, Clio, Cresta, Cannes, New York Festivals, etc. Pentru echipele de creatie, Florian are un sfat foarte simplu de urmat dont generate too much harmony when forming a team.
Festivalul AdPrint, singurul festival european exclusiv pentru publicitatea in varianta print, reuneste echipe de creatie din toata lumea pentru cea de-a opta editie, care se va desfasura in perioada 8-11 februarie 2007, la Brasov. Inscrierea lucrarilor se va face incepand cu 7 noiembrie 2006, nu mai tarziu de 15 ianuarie 2007.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: