In februarie AdPrint va celebra pentru a opta oara print-ul publicitar. De fapt, numele festivalului spune tot: AdPrint este singurul festival european dedicat print-ului. Esenta a creativitatii, print-ul reflecta cel mai bine conceptul cheie, precum si comunicarea ce a stat la baza procesului de creatie.

“Print is still king” afirma Timothy Petersen, Creative Director si Copywriter la hasan&partners, Finlanda. “It is the ultimate challenge for the creative to be able to crystallize his or her idea on the printed page. It forces us to really focus on the essential” continua el, dupa cum informeaza un comunicat al festivalului. Timothy este Global Creative Director pentru Nokia. A lucrat pentru conturi precum H&M, IKEA, TeliaSonera, Visa, Mastercard, P&G, Kellogg’s. Timothy va face echipa cu Ami Hasan, fondator, Chief Creative Officer si presedinte al aceleiasi agentii finlandeze.

Ami Hasan a fondat agentia hasan&partners in 1991. Astazi, agentia are tot mai multi clienti a caror piata este reprezentata de intreaga Europa. hasan&partners este cunoscuta pentru abilitatea sa de a lansa noi branduri si produse cum ar fi IKEA, Gigantti (El-Giganten/Dixon’s), Arla, Kotijäätelö (Hemglass).

Citeste si:

De doua ori membru al juriului de la Cannes, Clio si D&AD, Ami a castigat numeroase premii la festivaluri precum Clio, Epica, Cresta, Cannes precum si Grand AME (Advertising & Marketing Effectiveness), distinctie primita anul trecut.

”The best thing about print is that additional seconds don't cost you any extra, you just have to offer the reader something entertaining and interesting to go thru and he will hang on to your ad for as long as it takes. On the other hand, do a bad ad and he doesn't even have to wait 30 seconds to turn the page” afirma Ami Hasan.