Print is still king afirma Timothy Petersen, Creative Director si Copywriter la hasan&partners, Finlanda.
In februarie AdPrint va celebra pentru a opta oara print-ul publicitar. De fapt, numele festivalului spune tot: AdPrint este singurul festival european dedicat print-ului. Esenta a creativitatii, print-ul reflecta cel mai bine conceptul cheie, precum si comunicarea ce a stat la baza procesului de creatie.

Print is still king afirma Timothy Petersen, Creative Director si Copywriter la hasan&partners, Finlanda. It is the ultimate challenge for the creative to be able to crystallize his or her idea on the printed page. It forces us to really focus on the essential continua el, dupa cum informeaza un comunicat al festivalului. Timothy este Global Creative Director pentru Nokia. A lucrat pentru conturi precum H&M, IKEA, TeliaSonera, Visa, Mastercard, P&G, Kelloggs. Timothy va face echipa cu Ami Hasan, fondator, Chief Creative Officer si presedinte al aceleiasi agentii finlandeze.

Ami Hasan a fondat agentia hasan&partners in 1991. Astazi, agentia are tot mai multi clienti a caror piata este reprezentata de intreaga Europa. hasan&partners este cunoscuta pentru abilitatea sa de a lansa noi branduri si produse cum ar fi IKEA, Gigantti (El-Giganten/Dixons), Arla, Kotijtel (Hemglass).

De doua ori membru al juriului de la Cannes, Clio si D&AD, Ami a castigat numeroase premii la festivaluri precum Clio, Epica, Cresta, Cannes precum si Grand AME (Advertising & Marketing Effectiveness), distinctie primita anul trecut.

The best thing about print is that additional seconds don't cost you any extra, you just have to offer the reader something entertaining and interesting to go thru and he will hang on to your ad for as long as it takes. On the other hand, do a bad ad and he doesn't even have to wait 30 seconds to turn the page afirma Ami Hasan.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri