Dupa ce a fost jurnalist si profesor de Limba Spaniola in Italia si Venezuela, Daniel si-a inceput cariera in publicitate la TBWA, din pozitia de planner-copywriter. Au urmat agentiile DDB Needham, Australie, CLM/BBDO, Bates France, Grey Paris, BETC, Publicis si Leo Burnett Paris, pana in septembrie 2005 cand a fondat MC&SAATCHI.GAD Paris.

Amnesty International, M6, Pepsi-Cola, Toyota, Volkswagen, Danone, Balmex, Aquafresh, Slim Fast, Heineken, Evian, Air France sunt doar cateva dintre brandurile pentru care Daniel a fost distins cu premii la cele mai importante festivaluri internationale. El va face echipa cu Robin si Jorge, ambii directori de creatie la Young&Rubicam Paris. Daniel considera ca munca de creatie in echipa trebuie sa fie caracterizata de un “echilibru misterios” . “It has to be built on a very specific intelligence in relationship, to let the other free to talk or to keep himself silent. And that’s what makes it interesting. It’s a true freedom and creativity comes out from this freedom to think and from this freedom in the relation with each other.”

Robin si-a inceput cariera ca art director la TBWA in 1992 cu clienti precum Caisse d’Epargne, BMW, Elf, Michelin, France Telecom, McDonald’s, Williams, Jameson, Danone, Bic, Axa si Epson. In 2002 s-a alaturat echipei BDDP&Fils iar in 2004 a plecat la Publicis Conseil unde a lucrat pe conturile SAGEM, SFR, Lee Cooper si Coca-Cola. Din septembrie 2006 este director de creatie la Young&Rubicam. Printre premiile obtinute se numara distinctii la ADC France, Clio, New York Festivals, Strategies, Mondial, Cannes, Epica, APPM, London Advertising Festival, One Show. Cariera lui Jorge a urmat, in linii mari, acelasi traseu ca si in cazul lui Robin.

Citeste si:

1987-1990 Alice agency, 1990-2002 TBWA, pentru o scurta perioada, in 2002 s-a alaturat BDDP&Fils pe conturile Giraudy, La Poste, BMW si Air Lib Express, apoi a revenit la TBWA/Paris. Din ianuarie 2004 Jorge a fost art director la Publicis Conseil pana in septembrie 2006 cand a devenit director de creatie al agentiei Young&Rubicam Paris. Pentru Jorge, cel mai fructuos an in ceea ce priveste premiile obtinute a fost 2003 cand a castigat, printre altele, 1 Grand Prix, 2 Gold Lions, 6 Silver Lions si 1 Bronze Lion (Cannes), 1 Silver, 1 Merit (One Show), Grand Prix (Eurobest) si Silver Nomination (D&AD).

Perioada de inscriere a lucrarilor in competitie a inceput pe 7 noiembrie. Inscrierile se fac online, nu mai tarziu de 15 ianuarie. Cea de-a opta editie a festivalului se va desfasura in perioada 8-11 februarie 2007 in Brasov.