Funky Business a organizat evenimentul de lansare a noii generatii de Porsche Cayenne, lansare care a purtat numele de Instinctul Momentum.
Prin elemente de decor neconventional, proiectii de film si performante acrobatice, conceptul produs de Funky Business a nuantat dinamismul, puterea, siguranta si designul noilor modele Cayenne. La nivel mondial Porsche Cayenne a fost lansat sub conceptul Momentum, care in fizica desemneaza produsul dintre masa si viteza, iar pentru automobil defineste dinamismul si sportivitatea ce-l caracterizeaza. Funky Business a adaptat acest concept in Instinctul Momentum, punand accentul pe relatia adrenalitica pe care o stabileste soferul cu masina prin experienta condusului.

Culoarul Momentum, dispus la intrare, a creat senzatia de fluiditate si armonie a formelor, specifice designului noilor modele, imersand audienta in teritoriul Porsche. Grupuri de casete luminoase dispuse asimetric cu vizualuri ale componentelor automobilului si cuvintele cheie ce caracterizeaza noile modele au avut rolul de marcaj al acestui teritoriu. In coltul istoriei Porsche audienta a putut vizualiza imagini ale primelor modele create de designerii marcii germane. Proiectiile video au combinat momente din diverse sporturi, intregind etapele evenimentului a carui prezentatoare a fost Mihaela Radulescu.

Pe fundalul unei coloane sonore mixate cu sunet de motoare o echipa de noua sportivi a recreat in fata audientei momentul de tensiune de dinaintea startului unei curse atletice si explozia adrenalitica ce-l urmeaza. Elementele de acrobatie, freestyle si parkour ale acestora au fost completate de performantele unei contorsioniste pe capota unuia dintre modelele Cayenne. Punctul culminant a fost atins la momentul de reveal, odata cu dezvelirea consecutiva a celor trei modele de catre sportivi, pe efecte de sunet si lumina.

Invitatia la momentul de touch and feel a marcat momentul de final al evenimentului la care au fost prezenti peste 150 de invitati. Printre acestia s-au numarat VIP-uri, reprezentanti si parteneri ai Porsche Romania si jurnalisti. Lansarea noii generatii Porsche Cayenne este cel de-al doilea eveniment organizat de Funky Business pentru Porsche Romania dupa lansarea Audi Q7 in aprilie 2006.

Funky Business este prima agentie din Romania specializata exclusiv in comunicare live si marketing experiential. Infiintata in 2001, isi propune sa creasca notorietatea si profitabilitatea clientilor sai oferindu-le solutii de marketing experiential ce ating inima audientei. Portofoliul sau cuprinde companii multinationale si nationale ca Achieve Global, Altex, Aviva, Cesarom, Edipresse, Eli Lilly, Emirates Post, F&J Group, Gorenje, Indesit Company, LOreal Professionnel, Master Foods, MTV Europe, RAAA, Robert Bosch, Ruukki, Sony, SPAR, Vichy Romania si institutii precum Guvernul Romaniei, Ministerul Afacerilor Externe, Uniunea Europeana
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri