Prin elemente de decor neconventional, proiectii de film si performante acrobatice, conceptul produs de Funky Business a nuantat dinamismul, puterea, siguranta si designul noilor modele Cayenne. La nivel mondial Porsche Cayenne a fost lansat sub conceptul “Momentum”, care in fizica desemneaza produsul dintre masa si viteza, iar pentru automobil defineste dinamismul si sportivitatea ce-l caracterizeaza. Funky Business a adaptat acest concept in “Instinctul Momentum”, punand accentul pe relatia adrenalitica pe care o stabileste soferul cu masina prin experienta condusului.

Culoarul “Momentum”, dispus la intrare, a creat senzatia de fluiditate si armonie a formelor, specifice designului noilor modele, imersand audienta in teritoriul Porsche. Grupuri de casete luminoase dispuse asimetric cu vizualuri ale componentelor automobilului si cuvintele cheie ce caracterizeaza noile modele au avut rolul de marcaj al acestui teritoriu. In coltul istoriei Porsche audienta a putut vizualiza imagini ale primelor modele create de designerii marcii germane. Proiectiile video au combinat momente din diverse sporturi, intregind etapele evenimentului a carui prezentatoare a fost Mihaela Radulescu.

Pe fundalul unei coloane sonore mixate cu sunet de motoare o echipa de noua sportivi a recreat in fata audientei momentul de tensiune de dinaintea startului unei curse atletice si explozia adrenalitica ce-l urmeaza. Elementele de acrobatie, freestyle si parkour ale acestora au fost completate de performantele unei contorsioniste pe capota unuia dintre modelele Cayenne. Punctul culminant a fost atins la momentul de reveal, odata cu dezvelirea consecutiva a celor trei modele de catre sportivi, pe efecte de sunet si lumina.

Citeste si:

Invitatia la momentul de “touch and feel” a marcat momentul de final al evenimentului la care au fost prezenti peste 150 de invitati. Printre acestia s-au numarat VIP-uri, reprezentanti si parteneri ai Porsche Romania si jurnalisti. Lansarea noii generatii Porsche Cayenne este cel de-al doilea eveniment organizat de Funky Business pentru Porsche Romania dupa lansarea Audi Q7 in aprilie 2006.

Funky Business este prima agentie din Romania specializata exclusiv in comunicare live si marketing experiential. Infiintata in 2001, isi propune sa creasca notorietatea si profitabilitatea clientilor sai oferindu-le solutii de marketing experiential ce ating inima audientei. Portofoliul sau cuprinde companii multinationale si nationale ca Achieve Global, Altex, Aviva, Cesarom, Edipresse, Eli Lilly, Emirates Post, F&J Group, Gorenje, Indesit Company, L’Oreal Professionnel, Master Foods, MTV Europe, RAAA, Robert Bosch, Ruukki, Sony, SPAR, Vichy Romania si institutii precum Guvernul Romaniei, Ministerul Afacerilor Externe, Uniunea Europeana