Ca si canale media, TV-ul si printul, continua sa atraga majoritatea investitiilor in publicitate. Cu toate acestea, proportiile bugetelor de publicitate alocate pentru fiecare sector se modifica constant, din moment ce media raspunde la tiparele de consum si sesizeaza noile oportunitati oferite de tehnologie.

Cu toate acestea, advertising-ul online, care cunoaste un grad ridicat de eficienta datorita targetarii exacte a grupurilor de consumatori, este sectorul care inregistreaza cea mai rapida crestere in ceea ce priveste marirea bugetelor alocate.

Agentiile de advertising se 'lupta' pentru market share si asta din cauza unor noi clienti importanti aparuti pe piata dar si a profesionalizarii oamenilor din agentii. Clientii cer din ce in ce mai mult de la agentii, iar costurile crescute de audit al eficacitatii fiecarei campanii in parte, reusesc in continuare sa impinga marginile.

Citeste si:

Piata de advertising s-a consolidat puternic in ultimii ani, dovata fiind evolutia unor companii importante precum Omnicom, Interpublic, si subsidiarele WPP - Grey Group si Ogilvy and Mather. Operand intr-un mediu high-cost, jucatorii de pe piata continua sa exploreze noi formate prin care sa creasca audienta si implicit sa creasca vanzarile.

Mai departe, companiile investesc in pachete software, care permit ca succesul sau esecul campaniilor individuale, sa fie cercetate mai intens ca niciodata. In timp ce folosirea acestor pachete va creste costurile pe termen scurt, o mai buna folosire a resurselor va aduce venituri in crestere, pe termen lung.