Publicitatea online din Marea Britanie a crescut cu 3,6 procente in 2006, ajungand sa detina 11,4% din valoarea totala a pietei de publicitate, in conditiile in care ponderea la nivel mondial a acestei valori este de 5,8%.

<artfile>27212_1.pdf#27212_2.pdf</artfile> Valoarea insertiilor publicitatare din presa scrisa britanica s-au situat, anul trecut, la 1,9 miliarde de lire, in timp ce canalele de televiziune au atras 3,9 miliarde de lire, in scadere, insa, cu 4,7 procente fata de nivelul din 2005. "Piata va creste in continuare, potentialul mediului online fiind imens. Poate nu 40%, dar ne putem astepta la 30% sau 25%", a declarat Guy Phillipson, presedintele IAB.

Investitiile in 2006 in publicitatea online din Romania sunt estimate, de unii specialisti, la 5 milioane de euro, ceea ce reprezinta un volum de 600 de ori mai mic decat in Marea Britanie, de patru ori mai mic decat in Ungaria si de opt ori mai mic decat in Polonia.

Interactive Advertising Bureau (IAB) este o asociatie internationala care urmareste sa impuna standarde in industria de publicitate online si care este formata din companii ce activeaza pe aceasta piata.