Cheltuielile in publicitatea online realizate anul trecut in Marea Britanie au ajuns la 2 miliarde de lire sterline (3,9 miliarde de dolari), cu 41% mai mult fata de 2005, depasind astfel publicitatea traditionala, potrivit studiului realizat de PricewaterhouseCoopers pentru Internet Advertising Bureau (IAB).

Studiu privind eficienta campaniilor online

Studiu privind eficienta campaniilor online

Publicitatea online din Marea Britanie a crescut cu 3,6 procente in 2006, ajungand sa detina 11,4% din valoarea totala a pietei de publicitate, in conditiile in care ponderea la nivel mondial a acestei valori este de 5,8%.

<artfile>27212_1.pdf#27212_2.pdf</artfile> Valoarea insertiilor publicitatare din presa scrisa britanica s-au situat, anul trecut, la 1,9 miliarde de lire, in timp ce canalele de televiziune au atras 3,9 miliarde de lire, in scadere, insa, cu 4,7 procente fata de nivelul din 2005. "Piata va creste in continuare, potentialul mediului online fiind imens. Poate nu 40%, dar ne putem astepta la 30% sau 25%", a declarat Guy Phillipson, presedintele IAB.

Investitiile in 2006 in publicitatea online din Romania sunt estimate, de unii specialisti, la 5 milioane de euro, ceea ce reprezinta un volum de 600 de ori mai mic decat in Marea Britanie, de patru ori mai mic decat in Ungaria si de opt ori mai mic decat in Polonia.

Interactive Advertising Bureau (IAB) este o asociatie internationala care urmareste sa impuna standarde in industria de publicitate online si care este formata din companii ce activeaza pe aceasta piata.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri