Potrivit unor surse din industrie, noua bautura care va fi lansata este Chaud-fontaine, un brand local detinut in Belgia, care urmeaza sa fie lansat in Marea Britanie si in restul Europei, pana la sfarsitul acestui an, anunta presa internationala.

Dezvoltarea unui astfel de brand la nivel pan-european schimba strategia companiei, care era focusata numai pe branduri in zone cheie din Europa.

Coca-Cola a achizitionat brandul Chaud-fontaine in 2003, printr-un joint venture intre imbuteliatorul Coca-Cola Enterprises Belgia si Coca-Cola Atlanta. La ora actuala este vandut in Belgia, dar, desi redus, este distribuit si in Franta si Olanda.

Compania planuieste reintrara pe piata, pe acest segment de bauturi inca dela fiasco-ul cu Dasani.Productia de Dasani a fost stopata in Europa dupa ce s-a descoperit ca apa era contaminata cu urme de brom.

Citeste si:

Coca-Cola Bottling Co. a anuntat ca veniturile nete au scazut in primul trimestru al anului pana la 4,7 milioane dolari, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2006, cand veniturile s-au ridicat la 8 milioane dolari.

"In timp ce rezultatele primului trimestru au fost mai putin stralucitoare, compania va experimenta venituri solide si cresteri masive ale portofoliul de bauturi precum apa si ceai, pana la sfarsitul anului. Vom lansa pe piata alte doua produse care au la baza ceaiul, Gold Peak si Enviga. Compania se pregateste de asemenea de introducerea pe piata, la sfarsitul anului 2007, a Diet Coke Plus, o Cola dietetica cu vitamine, dar si a apei minerale Dasani Plus, apa imbuteliata mult imbunatatita”, declara in cadrul unei conferinte William B. Elmore, president and COO al Coca-Cola Bottling Co.

In cadrul Coca-Cola Bottling Co., vanzarile la apa minerala au crescut in primul trimestru cu aproximativ 3% , si cu 100% in cadrul produselor pe baza de ceai.

Potrivit raportului Britvic Soft Drinks Category, vanzarile la apa minerala au crescut anul trecut, comparativ cu 2005, cu 11%, piata ajungand la 941 milioane euro.