Tunelul este produs in Romania si ofera racoare pe un culoar de aproape 10 m lungime, iar apa folosita este potabila, fiind filtrata pentru eliminarea impuritatilor. Tunelul este amplasat pe trotuar, intr-o zona cu trafic pietonal intens, in care insa nu exista copaci sau alte posibilitati de a te adaposti de razele fierbinti ale soarelui, astfel ca perdeaua de apa asigura trecatorilor o racoare binevenita.

„Ideea s-a nascut la sfarsitul lunii mai, cand datorita temperaturilor neobisnuit de ridicate, am intalnit situatii in care bucurestenii toropiti de caldura se distrau copios stropindu-se cu apa. indemnul lansat de Lipton este sa transformam canicula intr-un prilej de distractie si buna dispozitie. Proiectul nu este singular, pe plaja din Mamaia Lipton deschizand deja publicului larg un teren de volei cu acelasi sistem racoritor de vaporizare a apei”, declara Valentin Golban, Account Director DDB Bucuresti.

Proiectul a fost implementat in parteneriat cu Primaria Municipiului Bucuresti si Apa Nova, care in aceasta perioada arata o preocupare reala pentru diminuarea efectelor negative ale caniculei. Montarea tunelului a coincis cu cea mai calduroasa zi a anului, ziua in care bucurestenii s-au confruntat cu efectele codului rosu din punct de vedere meteorologic. Tunelul se activeaza in momentul in care apare soarele in zona (orele 10:00) si ramane in functiune pana seara, la orele 19:00.

“Desi initial planificasem montarea tunelului pentru data de 25 iulie, impreuna cu partenerii nostri am decis sa-l amplasam cat mai curand, pentru a veni in ajutorul pietonilor. Este un proiect care urmareste in primul rand beneficiile pentru trecatori si abia apoi promovarea brandului. Implicarea Lipton este una foarte naturala, fiind in deplina concordanta cu valorile marcii”, declara Cristi Mucichescu, Director Executiv Media Direction.

Citeste si:

Lansat ca proiect pilot, tunelul va ramane amplasat in fata Cercului Militar National pentru aproximativ 7 zile, urmand a fi relocat in alte zone aglomerate din tara unde deplasarea este foarte dificila pe perioada caniculei.

Echipa care a contribuit la realizarea acestui proiect este formata din: Dana Iordache, Non-carbonated Marketing Director si Andra Botan – Product Manager Lipton; Mihaela Paduraru – Director de Buying Outdoor Media Direction si Cristi Mucichescu – Director Executiv Media Direction; Valentin Golban – Account Director DDB, Mihai Ene - Copywriter DDB si Mihaela Motaianu – Art Director DDB.

Media Direction a fost infiintata in anul 2001 si este agentia de media a grupului BBDO, parte a retelei internationale de comunicare Omnicom. Media Direction ofera servicii integrate de media - buying, planning, strategie, research. Printre clientii agentiei se numara companii precum Pepsi, Wrigley, Dacia Renault Nissan, Masterfoods, Allianz, Supreme Group, Dr. Oetker, Scandia.

DDB Bucuresti apartine retelei de publicitate DDB Worldwide, recunoscuta ca fiind cea mai creativa retea multinationala, primind titlul de The Most Awarded Agency Network in the World din partea Gunn Report. DDB Worldwide este membra a Omnicom Group. DDB Bucuresti a aniversat pe 1 iunie 2007 unsprezece ani de existenta pe piata romaneasca. Din portofoliul DDB Bucuresti mai fac parte: Alpha Bank, McDonalds, Henkel, Philips, RCS/RDS, Nestle Purina, Ozone Extremvit, Finetti si Peugeot.