Imager a realizat pentru Pizza Hut o noua campanie de produs. “Apetisamba – Carnavalul gusturilor” este conceptul sub care Pizza Hut lanseaza un nou meniu. Conceptul de comunicare este declinat atat pe media clasica: print, POSM cat si pe canale de “ultima generatie”: internet, jocuri, direct mailing. Dupa cum spun reprezentantii agentiei Imager, campania va fi condimentata si cu actiuni BTL care vor aduce si mai aproape de oameni “Carnavalul gusturilor”

“Apetisamba este o noua provocare a gusturilor clientilor nostri , dar si a creativitatii celor ce ne ajuta in fiecare campanie. Clientii au o experienta culinara multipla, prin diversitatea gusturilor si culorilor ingredientelor dintr-un singur meniu. Iar o deviere de la metodele de mediatizare folosite anterior, catre forme mai inedite, dar mai interesante si memorabile, speram noi, poate fi o provocare necesara ambelor parti “, spune Carmen Lupulet, Director de Marketing la American Restaurant System.

Aceasta este cea de-a cincea campanie realizata de Imager pentru Pizza Hut in ultimele 6 luni agentia a mai lucrat de asemenea pentru campanile “Pizza Hut 10 ani”; “Vin Sarbatorile. Vino si gusta-le!”; “Vremea cadourilor se intinde pana in martie” si “Pizza Verde”. Campaniile au fost “condimentate” de la imager de Laura Popeanga si Cristina Dandu – Copywriteri, Bogdan Nestor – Graphic Designer, Marius Davidoni – Senior Art Director si Traian Panghe – Creative Director.

Am lasat intentionat la sfarsit meniul. Daca nu ati avut astazi pauza de masa, va recomandam sa va opriti aici. Noul meniu este compus din doua feluri de mancare: sase feliute de paine crocanta Los Friganelos, cu aroma de usturoi, mozzarella si un ingredient diferit - masline, ardei, ciuperci, peperoni, sunca si carne de vita - si penne tricolore Hasta La Pasta, cu doua sosuri la alegere.