“Cosmote a intrat pe piata cu produse care se adresau in special acestei categorii, cu mesaje si campanii special concepute pentru tineri, dar a extins atat targeturile, cat si mesajele pentru a se adresa unui numar cat mai mare de utilizatori”, ne-a declarat Tereza Valcan, Corporate Affairs Manager Cosmote Romania. Operatorul se ingrijeste de tineri oferindu-le “Cea mai tare combinatie pentru Cartela” mesaj “extras” chiar din limbajul tinerilor.

Pentru operatorul elen, 37% din clienti au varste cuprinse intre 15-24 de ani.

La Orange exista “Orange Young”, in care poti apela cu 1 eurocent/minut in grup pana la 15 iulie 2008 si pot efectua apeluri nationale la tarife din retea, Orange Click, Majorat, Student si PrePay Music pentru elevii sau studentii clienti ai companiei, a enumerat ofertele Cristian Chiru, Youth Proposition Manager.

Clientii tineri ai operatorului Vodafone au la dispozitie Vodafone Campus, prin care elevii si studentii pot efectua apeluri cu tarife preferentiale catre alti clienti inscrisi in program sau pot trimite SMS-uri la pret redus, portalul Vodafone Live! si Vodafone 3G Broadband pentru transfer de date.

Specialistii in marketing ai operatorilor de telefonie mobila au constatat ca tinerii sunt foarte usor atrasi de concertele puse pe scena, astfel incat acest fel de eveniment nu a lipsit din agendele companiilor in vara aceasta.

“Inca de la intrarea pe piata din Romania, Cosmote a organizat o serie de evenimente destinate publicului tanar – de la seria de concerte sustinuta de trupe populare in randul tinerilor in cursul anului trecut pe litoral, pana la alte manifestari si evenimente muzicale de acest gen” a spus Tereza Valcan.

Citeste si:

Tot din strategia operatorului elen de telecomunicatii face parte si sustinerea Olimpiadelor Comunicarii si mai nou Cosmote vorbeste tinerilor clienti prin intermediul revistei trimestriale Identity Communication, adresat celor intre 18 si 30 de ani. “Primul numar al revistei contine 100 de pagini color, glossy, care prezinta articole cu teme variate, atat din Romania cat si din strainatate, alcatuit in totalitate din perspectiva intereselor noii generatii”, a mai spus Valcan.

De asemenea, Orange a punctat anul acesta la capitolul concerte: Akon, Sophie Ellis Baxter, Bob Sinclair, urmand Muse si Chemical Brothers.

Pentru Orange Romania, sponsor principal al concertelor Placebo si Bob Sinclar, publicul-tinta al concertelor este format din clientii actuali si potentiali, cu varsta intre 16 si 45 de ani, perponderent din mediul urban, cu venituri medii, potrivit declaratiilor lui Mihai Turcu, Head of Events and Sponsorship in cadrul Orange Romania.

Vodafone s-a ghidat dupa portalul VodafoneLive! atunci cand a incercat sa se adreseze segmentului tanar de public. “Serviciile de informatii si divertisment din Vodafone live!,pentru tineri, reflecta subiectele care ii intereseaza: muzica, sport, jocuri si evenimente”, a declarat pentru Wall-Street Andreea Stanescu. Astfel, pe langa concerte, Vodafone a adus meciurile din Champions League, cursele de Formula 1 sau SkiFest.

“Tinerii sunt cei mai receptivi la noile tehnologii de comunicare si au nevoie sa fie in permanenta in legatura unii cu ceilalti si sa fie informati”, spune Cristian Chiru, Youth Proposition Manager in cadrul companiei Orange Romania. Transferul de date este bine primit de acestia, iar operatorii telecom raspund si acestor nevoi de comunicare. “In oferta noastra ei au la dispozitie o gama diversã de abonamente de date, cu trafic inclus sau nelimitat din care pot alege iar numarul celor care aleg serviciile noastre de date este in crestere”, a declarat oficialul Orange.

“In ceea ce priveste serviciile de transfer de date, Vodafone 3G Broadband raspunde foarte bine nevoilor de mobilitate si simplitate ale tinerilor. Campania "Tuneaza-ti computerul", pentru serviciile de date mobile, pe care am derulat-o de curand, a fost foarte bine primita in randul tinerilor”, a declarat Andreea Stanescu, Senior Director, Consumer Market, Vodafone Romania.