Oficialii Fox Business nu au divulgat informatii legate de formatul emisiunilor, din motive legate de concurenta. La doar o zi dupa ce CNBC a anuntat un nou format al “Fast Money” care se va desfasura intr-un bar, Fox Business a sustinut ca dezvolta acest concept de show inca din iulie, sub numele “Happy Hour”, locatia fiind tot un bar. Se pare ca zvonurile s-au raspandit imediat ce au inceput repetitiile.
Ce aduce nou Fox Business? Conform declaratiilor oficialilor, noul post de televiziune urmareste demitizarea Wall-Street-ului, ajutand telespecatorii obisnuiti sa se conecteze la lumea globala a afacerilor. Este vorba despre “o multime de oameni care nu au multi bani, care apreciaza faptul ca nu le vorbim de sus”, asa cum declara pentru Reuters Neil Cavuto, managing editor al Fox Business.
Mai mult, Fox Business isi are propriul indice bursier, FOX50, care include stocuri de larg interes ca AT&T, FedEx Corp, Johnson & Johnson si Microsoft.
Lansarea de astazi face parte din planul strategic conceput de Murdoch pentru a domina segmentul de stiri business, “on air”, dar si in print. Anterior acesteia, Murdoch si-a adaugat in portofoliu, contra sumei de 5 miliarde de dolari, imperiul Dow Jones si implicit renumita publicatie The Wall-Street Journal.
Totusi, Fox Business nu va putea beneficia momentan de comentariile reporterilor Wall-Street Jornal, intrucat contractul pe o durata de 15 ani incheiat de CNBC, apartinand General Electric si Dow Jones, cumparat recent de Murdoch, impiedica aparitia acestora la Fox Business pana la incetarea acordului in 2012.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: