Campaniile au avut ca obiective cresterea numarului de vizitatori in show-room-urile Peugeot si sporirea numarului de inscrieri pentru drive-test. Componentele campaniei online au vizat totodata imbunatatirea legaturii directe dintre brand si publicul sau, precum si consolidarea notorietatii marcii Peugeot pe piata de automobile din Romania.

Mediul online a permis o abordare integrata a spatiului comunicarii pentru Peugeot, declinari si aplicatii specifice publicitatii pe internet. Pentru maximizarea rezultatelor, s-a combinat display advertising-ul cu publicitate contextuala. Specialistii agentiei de media au planificat afisari pe site-uri foarte accesate de publicul vizat in comunicare si au folosit limitari de frecventa, targetare orara si geografica, obtinandu-se astfel o rata de click-uri remarcabila.

Impactul comunicarii online s-a resimtit si in spatiul traditional. Showroom-urile Peugeot au avut mult mai multi oaspeti.

Citeste si:

“Comunicarea online a devenit in ultima perioada un “must have” al oricarui mix de media. Dezvoltarea si sfera larga de posibilitati permit o planificare minutioasa si mai mult decat atat feedback-ul este instant si precis, ceea ce inseamna un control sigur al investitiilor” a declarat Radu Cristian – marketing & communication Director Peugeot

Peugeot este reprezentat in Romania de compania Trust Motors cu sediul in Bucuresti si prin intermediul a 20 de concesionari agreati ce acopera 41 de orase. Trust Motors, coordoneaza toata comunicarea brandului atat la nivel national cat si local.

Media Investment si New Media sunt agentii membre thegroup, specializate in managementul investitiei media si respectiv gestionarea comunicarii interactive. thegroup este cel mai inovativ grup de comunicare din Romania si include 13 agentii specializate in toate disciplinele comunicarii.