Noua reglementare locala privind publicitatea outdoor prevede, printre altele, disparitia panourilor "4x3" micsorarea dimensiunii maxime a panourilor de la 12 metri patrati la 8 metri patrati si interdictia afiselor publicitare pe vitrinele celor 6000 de magazine din Paris (masura care este teoretic in vigoare din 1986).
Totodata, noua reglementare prevede si oprirea panourilor stradale care ruleaza publicitate intre miezul noptii si ora 7 dimineata precum si desfiintarea zonelor de publicitate aflate de-a lungul periferiei si in apropierea statiilor si a garilor care permit afisarea de publicitate in mod liber.

Totodata, va fi interzisa si publicitatea la o distanta mai mica de 50 de metri in jurul scolilor.

"Parisul nu va mai fi un teren de joaca al publicitarilor", a declarat presedintele grupului Verts, Rene Dutrey. Primarul Bertrand Delanoe a declarat ca isi asuma in totalitate continutul textului privind publicitatea outdoor care, in opinia sa, "va servi la dinamica economica si la depoluarea Parisului in plan vizual".

Citeste si:

In prezent, in Paris sunt 2.350 de panouri de 8 si 12 metri patrati.

Noua reglementare a fost adoptata in unanimitate de catre un grup de lucru care reprezinta statul, autoritati municipale, profesionisti din industrie si asociatii. Vechea reglementare privind publicitatea outdoor exista de peste 20 de ani.