“Produsele noastre premium aveau nevoie de un design al ambalajului care sa le puna in valoare caracteristicile de calitate, gust, precum si mixul inovativ de ingrediente proaspete si sanatoase. Noile ambalaje reprezinta foarte bine brandul Snack Attack si suntem siguri ca vor fi apreciate de consumatorii nostri”, afirma Maria Gavrilescu, Marketing Coordinator la Snack Attack.

Decizia a venit in contextul cresterii standardelor si nivelului de asteptari ale consumatorilor in aceasta categorie, dar si pe fondul dificultatii vechilor ambalaje de a exprima valorile si personalitatea brandului Snack Attack. Procesul de redesign s-a desfasurat in al doilea semestru al anului 2007, produsele Snack Attack in noile ambalaje fiind disponibile pe rafturile magazinelor incepand din aceasta luna.

“Conceptul grafic a fost derivat din identitatea de brand a Snack Attack, un aspect important fiind acela de a gasi un cod de culori reprezentativ pentru fiecare tip de produs. Am creat, astfel, o imagine de ambalaj atractiva si usor de recunoscut de catre consumator”, a adaugat Dragos Marinescu, Creative Partner la Redwine.

Gama de produse preambalate Snack Attack include sandwich-uri, panini, tortilla, salate, supe si desert.

Citeste si:

La realizarea proiectului au participat din partea Snack Attack: Florin Balu – General Manager si Maria Gavrilescu – Marketing Coordinator, iar din partea Redwine: Dragos Marinescu – Creative Partner, Iulian Dumitru – Brand Strategy Consultant si Veronica Oancea – Client Service Coordinator.

Redwine, agentie independenta de strategie si design de brand, infiintata in anul 2007, gestioneaza atat proiecte de branding corporate, cat si cele de produse sau servicii, realizand activitati ca audit de brand, strategie de brand, naming si identitate verbala, design de brand, management si comunicare de brand. Echipa Redwine este compusa din profesionisti cu experienta in lucrul cu clientii locali si internationali, promovand branduri valoroase si indraznete.

Snack Attack, infiintat in 1999 de doi asociati, Florin Balu si Greig Simon Alastair Benjamin, detine in prezent 16 puncte de vanzare in Bucuresti si doua locatii in provincie, in Brasov si Ploiesti. In 2007, Snack Attack a realizat o cifra de afaceri de 7 milioane de euro, estimand pentru acest an un prag de 10 milioane de euro.