4Work International a conceput campania de lansare a New Kopel Romania, care aduce pe piata romaneasca leasing-ul operational, un nou serviciu care va schimba modalitatea companiilor de a manageria flotele auto.
Provocarea principala in elaborarea mesajului a constat in faptul ca avantajele leasing-ului operational nu sunt cunoscute de catre publicul tinta. Pe langa misiunea de a construi o identitate de marca, a existat necesitatea de a propune un concept clar, care sa transmita un mesaj “educativ” si fara echivoc unui public tinta preocupat de bunul mers al propriilor afaceri, dar si de noutati si oportunitati. Un argument in plus este faptul ca leasing-ul operational este folosit cu succes pe scara larga de 20 de ani in Europa de Vest.

Linia creativa a fost sprijinita de tag line-ul New Kopel: “Always YES”, mesaj care marcheaza clar deschiderea permanenta a companiei spre clienti si servicii de calitate. Design-ul ad-ului de presa este bazat pe o serie de insigne, in care sunt inserate intrebari, ale caror raspuns este “always YES”: “Costuri fixe?”, “Elibereaza capital?”, “Asigurare inclusa?”, “Management profesional al flotei?”. Acestea sunt cateva dintre avantajele pachetului de leasing operational.
Mesajul central este ca leasing-ul operational este o solutie de outsourcing, prin care companiile lasa in seama New Kopel toate sarcinile legate de managementul flotei de masini si beneficiaza de toate avantajele care decurg dintr-un service “la cheie”.

Campania de presa dureaza doua luni, cu incepere de la jumatatea lunii septembrie. Cele 4 publicatii selectate sunt Ziarul Financiar, Capital, Business Magazin si Business Review.
Construirea brand awareness-ului revine site-ului www.new-kopel.ro si panourilor plasate in incinta aeroportului Otopeni, pe D.N. 1 si in centrul capitalei.
New Kopel este parte a grupului Shlomo, lider de piata in Israel. New Kopel Romania propune servicii integrate de leasing operational, leasing financiar, rent-a-car si service auto.

Echipa care a lucrat la acest proiect este alcatuita din Alina Floroi – copywriter si account manager, Alec Pop – art director, Vlad Iorga – director de productie si Marie-Jeanne Athanasovici – managing director.

4Work International este un atelier de creatie publicitara, publishing si
pre-press, care activeaza de 3 ani pe piata. Printre clientii 4Work International se numara Editura Reader’s Digest Romania, Societatea Romana de Alergologie, Titan Mall, revista Supercar.