Imager a realizat noi campanii pentru doi din cei mai mari jucatori pe piata de food din Romania: Pizza Hut si KFC. Agentia deruleaza o noua campanie pentru lantul de restaurante Pizza Hut in care comunicarea este axata in principal pe conturarea unei noi pozitionari, de casual restaurant, in care consumatorii vin sa se delecteze cu produse savuroase, preparate la cele mai inalte standarde, impreuna cu cei dragi, prieteni sau colegi..
Headline-ul campaniei , “Cele mai savuroase momente sub un sigur acoperis” - o extindere a celebrului slogan Pizza Hut “the best pizzas under one roof” – vorbeste despre aceasta repozitionare a lantului Pizza Hut.

“Momentul acestui punct de cotitura in comunicarea Pizza Hut nu este intamplator ales acum, cand lansam un nou produs pentru consumatorii nostri. Este vorba despre lasagna, un produs mult gustat si savurat de romani, care se adauga meniului . Incercam in permanenta sa ne diversificam oferta si sa oferim clientilor produse noi, pe care sa le poata aprecia si savura in restaurantele noastre, ce-si schimba incet incet imaginea , nemaifiind un fast food de pizza”, precizeaza Carmen Lupulet, Marketing Director la American Restaurant System.

Agentia a castigat si derularea unei campanii de produs pentru lantul de restaurante tip fast food KFC. Doua noi twistere – Pancho si Panchito – sunt comunicate in campania “Gusta la revolucion”, care creeaza o legatura intre originea unora dintre ingrediente si premiera acestor combinatii pe piata roamneasca de mincare. Cele doua produse sunt intr-adevar revolutionare si deschid seria unor experiente culinare inedite pentru cei ce vin la KFC.

Citeste si:

Campania are si o puternica sustinere neconventionala. Imager a dezvoltat, impreuna cu Global Media, o campanie BTL in care masini decorate si branduite “Gusta la revolucion” traverseaza orasul si incita trecatorii sa se alature revolutiei de la KFC.

Echipa Imager responsabila de cele doua campanii – careia i s-a laturat Dorin Stelescu, Account Manager la Global Media –a fost: Cristina Dandu si Laura Popeanga –copywriteri, Marius Davidoni – Senior Art Director, Traian Panghe – Creative Director.