Noul proiect lansat de F5 intra pe un segment de piata in fruntea caruia se afla cotidianul online de business Wall-Street, editat de catre InternetCorp.

Wall-Street s-a mentinut
pe primul loc in topul publicatiilor online de profil pentru a noua luna consecutiv, cu 762.611 clienti unici inregistrati in luna mai.

Proiectul Money.ro integreaza mai multe branduri din online si off-line apartinand Realitatea-Catavencu: Business Standard, Money Express, The Money Channel, toate website-urile de business parte din F5, proiectele speciale LumeaInCriza.ro si GuvernulPrivat.ro, IQads.ro, SMARK.ro, Antreprenor.NET, BrokerulZilei.ro si Afacereza.ro.

De asemenea, Money.ro include si o platforma video-Money Web TV-care furnizeaza utilizatorilor programele The Money Channel, Realitatea TV si productii proprii Money.ro (live si inregistrate).

Potrivit lui Alexandru Cerchez (foto), ideea acestui proiect a aparut in urma cu un an, web development-ul si pregatirea campaniei de comunicare, alaturi de Propaganda, durand opt luni.

“Unul din obiectivele strategice ale F5 este ocuparea primei pozitii pe segmentul de business publishing. Asa a aparut ideea Money.ro, un brand coerent sub care sa derulam toate actiunile F5 care vizeaza acest segment-business. Practic Money.ro va juca acelasi rol pe care il joaca portalul Realitatea.net pe segmentul de news”, declara Alexandru Cerchez.

Echipa Money.ro este alcatuita din peste 20 de persoane, care au acces la continutul produs de 130 de jurnalisti print si TV.

Proiectul Money.ro ar putea genera profit intr-un interval de doi ani de zile. “Insa, in conditiile actuale de piata, este dificila estimarea unei date exacte”, spune Cerchez.

In opinia acestuia, piata de online de business publishing nu beneficiaza in prezent de audiente si incasari spectaculoase.

“Potential exista, iar cheia succesului o constituie «calitatea», la toate nivelurile.Daca reusesc sa tina pasul si inoveaza, in cativa ani produsele online de business vor putea fi evaluate in zeci de milioane de euro, dupa modelul pietelor CEE”, afirma Alexandru Cerchez.

In 2008, veniturile din publicitate ale diviziei de new media a Realitatea-Catavencu au depasit 1 milion de euro, in crestere de peste 2,5 ori, au anuntat reprezentantii companiei. De asemenea, echipa dedicata online-ului in Realitatea-Catavencu este formata din peste 130 de oameni.