“Brandient nu va intra niciodata in polemici cu entitati care nu respecta regulile si practica de business a consultantei. Intre valorile noastre, corectitudinea, intelepciunea si respectul legii si al industriei joaca un rol important. Ca leader de reputatie si de piata al acestei categorii de servicii specializate de consultanta de brand, ne-am castigat dreptul de a cere partenerilor cu care intentionam sa facem afaceri un tratament etic, profesional si de tinuta.

Brandient a intrat in Licitatia pentru realizarea brandului turistic national, convingandu-l pe domnul Wally Olins sa ni se alature cu compania domniei sale, Saffron, cu credinta ca tot ceea ce s-a comunicat initial prin PR-ul facut de Ministerul Turismului si de IAA Romania, dar mai ales prin caietul de sarcini al licitatiei, este de luat in consideratie. Astfel, s-a specificat de fiecare data foarte clar ca acest pitch este rezervat agentiilor specializate de consultanta de brand. Tocmai aceste agentii au fost descalificate in procesul de selectie (cu exceptia asocierii noastre cu Saffron). Este dreptul nostru sa cerem lamuriri asupra nerespectarii acestor documente oficiale. Cum altfel am avea siguranta si increderea ca ceea ce va urma in acest pitch va fi corect si transparent? Noi am respectat tot ceea ce ni s-a cerut, drept care si partenerii nostri trebuie sa faca acelasi lucru.

A participa intr-o astfel de licitatie internationala, cu o asemenea miza, trebuie sa fie o proba de profesionalism, responsabilitate si corectitudine din partea tuturor partilor implicate. Mai ales in zilele astea cand orice licitatie cu o entitate de stat romaneasca naste un semn de intrebare. Pentru un astfel de proiect nu se pot califica decat companii capabile sa transfere reputatie si incredere ca proiectul va fi dus la bun sfarsit in termeni legali si etici.”

Aneta Bogdan, Chartered Marketer Managing Partner Brandient