Agentia va realiza o campanie de informare pentru ECHO, un departament al Comisiei Europene responsabil pentru finantarea ajutorului umanitar acordat victimelor din afara Uniunii Europene.
„Dupa derularea unor campanii similare in tari precum Ungaria, Austria, Marea Britanie sau Italia, a venit randul Romaniei sa descopere rolul vital pe care Uniunea Europeana il indeplineste in ajutorarea victimelor crizelor umanitare. Aceasta campanie va ilustra modul in care solidaritatea europeana cu oamenii care au nevoie de ajutor poate face diferenta”, declara Janice GEORGE, Communication Officer al Directiei Generale Ajutor Umanitar din cadrul Comisiei Europene.

Campania de comunicare coordonata de Lowe PR se va derula in intervalul martie-mai 2010 si este construita pe paliere complementare, de la media relations si celebrity endorsement, la evenimente stradale interactive si plasarea materialelor informative ECHO.

„Vom aplica o strategie de diseminare a mesajelor prin influentare; ne vom adresa tinerilor romani inteligenti, implicati, empatici, cei care cred in Romania si in schimbare. Pe ei ne propunem sa ii transformam in sustinatori si ambasadori ai mesajelor ECHO catre celelalte categorii de public. Campania pe care le-am pregatit-o ii va surprinde si angaja in moduri si locuri neasteptate”, adauga Monica Botez, PR Director, Lowe PR.

Lowe PR nu se afla la prima colaborare cu insititutii ale Uniunii Europene - in 2009, agentia a coordonat implementarea campaniei de relatii publice pentru alegerile europarlamentare din Romania, cea mai ampla campanie institutionala din istoria Europei, orchestrata la nivel paneuropean de Scholz & Friends.

ECHO este departamentul Comisiei Europene responsabil pentru finantarea ajutorului umanitar acordat milioanelor de victime ale dezastrelor naturale sau provocate de oameni ce au loc in afara Uniunii Europene. Pentru aceasta campanie, ECHO isi concentreaza eforturile asupra a patru zone de calamitate: foamete, inundatii, cutremure si conflicte. Din 1992, ECHO a sustinut cu ajutorul partenerilor sai zonele afectate din peste 85 de tari, printre care Afganistan, Kenya, Darfour, Vietnam, Haiti, Georgia.

Printre clientii Lowe PR se mai numara Electrolux, Unilever, RBS - Royal Bank of Scotland, Orange, Johnson&Johnson, Stem Health Unirea, Bayer, Burger King, Crucea Rosie Romana, Asociatia “Centrul Roman pentru Copii Disparuti si Exploatati Sexual - FOCUS”, Lowe & Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive sau Medic One.

Lowe PR este membra a grupului de companii din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive, Medic One si Scholz & Friends.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri