Vodafone, cel mai mare operator telecom dupa venituri, vrea sa isi redefineasca identitatea globala a brandului dupa ce competitia intre operatorii mobili s-a intensificat.
Compania a numit agentia de publicitate The Partners pentru a gestiona aceasta strategie, dupa ce a fost selectata din alte patru companii. Agentia se va alatura Team Vodafone, care coordoneaza strategia alaturi de alte companii ale gigantului media WPP.

Primul obiectiv al The Partners este sa reanalizeze indentitatea globala a Vodafone si sa creeze reputatia companiei.

Schimbarea brandului vine dupa lansarea Everything Everywhere in Marea Britanie, in urma fuziunii dintre Orange si T-Mobile. La momentul fuziunii analistii au preconizat ca noua companie va pune sub presiune companiile rivale.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri