“Sa nu va mirati daca dealerul auto o sa va recomande un tractor, sau, poate, o locomotiva. Probabil ca ar fi in stare sa vi le cumpere chiar el, doar ca sa se asigure ca nu ramane fara Skoda Octavia Tour. Glumim, fireste, insa doar pentru a arata cat de mult este pretuita aceasta masina de catre cei de la Skoda”, spune Teodor Cucu, Creative&Strategy Director Frank Group.

Spotul intitulat ”Dealerul Refractar” are ca tagline “Ne e greu sa ne despartim de Skoda Octavia Tour. Dar cu asa oferta, nu prea avem de ales”. Campania dezvoltata de Frank Group are si o componenta de print. Ambele semnalizeaza ca este ultima ocazie de a cumpara o Skoda Octavia Tour pentru 8.655 de euro (TVA si trei prime de casare incluse).

Echipa Frank a fost formata din Teodor Cucu - Creative&Strategy Director, Ioana Tomescu - Strategic Planner, Adrian Dragan - Senior Copywriter, Irina Chira - Senior Art Director si Romeo Bunescu - Account Manager. Filmat de casa productie Saga Film, spotul a fost regizat de Dobrivoie Kerpenisan.

Octavia Tour este prima generatie a familiei Octavia, fiind lansat în urma cu aproximativ 14 ani, la Salonul Auto de la Paris. In toata aceasta perioada, au fost fabricate 1,4 milioane de unitati. In Romania s-au vandut peste 40.000 de autoturisme.