Grupul care detine agentii precum Saatchi & Saatchi, Leo Burnett si ZenithOptimedia a raportat o crestere de 19,8% a veniturilor anuale, de la 4,5 la 5,4 miliarde de euro. Cresterea a fost alimentata de castiguri nete din new business in valoare de 5,9 miliarde de dolari, potrivit brandrepublic.com.

Cresterea organica anuala a fost de 8,3%, iar marginea de profit a companiei a crescut de la 15 la 15,8%.

Levy si-a felicitat angajatii, adaugand ca rezultatele “excelente” marcheaza sfarsitul impactului crizei financiare globale, din care grupul Publicis a iesit “considerabil mai puternic”.

“Situatia noastra financiara este extrem de robusta si ne permite sa privim catre viitor cu seninatate. Investitiile vor fi directionate in primul rand pentru a ne consolida cei doi piloni de crestere: sectorul digital, in care vrem sa ne intarim pozitia de lideri, si tarile cu crestere rapida, in care trebuie sa ne intarim prezenta chiar mai repede”, a mai spus Levy.