Fatada publicitara Cocor Media Channel a generat in 2010 venituri de 1,7 milioane de euro in urma vanzarii de spatiu publicitar. Rezultatele depasesc nivelul anului 2009 cu 30%.
Potrivit datelor oferite de Brigada Rutiera a Politiei Capitalei, fatada media a magazinului Cocor a inregistrat in 2010 un trafic de aproximativ 33,27 milioane de masini pe 6 din cele 8 benzi ale bulevardului I.C.Bratianu, in crestere cu 4% fata de 2009. In ianuarie 2011 s-a inregistrat un trafic de 2,63 milioane de masini.

“Cresterea de 30% a vanzarilor indica un trend favorabil outdoor-ului digital spectacular in conditiile in care piata de publicitate outdoor a scazut cu peste 15%. Ne-am adaptat la criza oferind si pachete cu frecventa redusa, iar brandurile au tinut cont de faptul ca suntem singurul vehicul DOOH care poate oferi date lunare de trafic. In luna decembrie am inregistrat si recordul de vanzari de 400.000 euro, ceea ce sustine potentialul in crestere al mediafatadei”, a declarat Dan Barbulescu, presedintele consiliului de administratie al Cocor S.A.

Cocor Media Channel, compusa din 3300 mp de iluminatii si ecrane cu LED, a fost lansata in decembrie 2008 in urma unei investitii de 2.6 milioane de euro, fiind pana acum cea mai mare investitie in componenta High-Tech a magazinului Cocor. Dupa deschiderea magazinului, Cocor a introdus pe piata prima cabina virtuala de proba, iar in luna ianuarie a lansat o zona de High-Tech entertainment la etajele 3, 4 si 5 ale magazinului.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri