Potrivit datelor oferite de Brigada Rutiera a Politiei Capitalei, fatada media a magazinului Cocor a inregistrat in 2010 un trafic de aproximativ 33,27 milioane de masini pe 6 din cele 8 benzi ale bulevardului I.C.Bratianu, in crestere cu 4% fata de 2009. In ianuarie 2011 s-a inregistrat un trafic de 2,63 milioane de masini.

“Cresterea de 30% a vanzarilor indica un trend favorabil outdoor-ului digital spectacular in conditiile in care piata de publicitate outdoor a scazut cu peste 15%. Ne-am adaptat la criza oferind si pachete cu frecventa redusa, iar brandurile au tinut cont de faptul ca suntem singurul vehicul DOOH care poate oferi date lunare de trafic. In luna decembrie am inregistrat si recordul de vanzari de 400.000 euro, ceea ce sustine potentialul in crestere al mediafatadei”, a declarat Dan Barbulescu, presedintele consiliului de administratie al Cocor S.A.

Cocor Media Channel, compusa din 3300 mp de iluminatii si ecrane cu LED, a fost lansata in decembrie 2008 in urma unei investitii de 2.6 milioane de euro, fiind pana acum cea mai mare investitie in componenta High-Tech a magazinului Cocor. Dupa deschiderea magazinului, Cocor a introdus pe piata prima cabina virtuala de proba, iar in luna ianuarie a lansat o zona de High-Tech entertainment la etajele 3, 4 si 5 ale magazinului.