„Am avut de pierdut si m-am indreptat. Acum sunt atent la ei, inmagazinez informatii. De exemplu, despre primii sa zicem 100 de comentatori de la mine de pe blog, stiu destul de multe lucruri – pe unde locuiesc, ce masini au, ce probleme si dileme si inca 2-3 informatii. Pana la urma, asta inseamna social media – comunicare pe toate canalele posibile”, spune Cabral Ibacka, prezent la Webstock 2011, organizat de Evensys.
Ibacka considera ca internautii s-au invatat sa nu asculte si, mai mult, nici macar sa critice. „Observ din ce in ce mai mult ca oamenii uita sa si critice. Noi am invatat sa zicem doar «esti prost, fraiere!», fara sa argumentam de ce. Ne-am obisnuit sa ne certam”, a mai spus Ibacka.
Solutiile? Comunicare mai sincera, poll-uri, apropiere de cititori si followeri si, mai ales, sa renunti a te considera „buricul Internetului” si sa te consideri egal cu cei de la care poti sa inveti cel putin un lucru.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: