"Vorbind foarte mult de bloguri generaliste, concurenta ar insemna o competitie intre bloggeri. Si nu cred ca si-a propus cineva sa fie mai bun decat altii. Si nici nu s-a vazut", completeaza Manafu.

Despre 2014, el spune ca unele bloguri se vor repozitiona, astfel ca „o sa vedem foarte multe bloguri de opinie (e an electoral, multi oameni de media au acum bloguri). La nise, o sa vedem o crestere tot pe segmentele traditionale: Tech, Fashion, Food, Travel. Poate zona Home Improvement si Deco o sa creasca", explica Cristi Manafu (Manafu.ro).

Manafu a acord nota 8 si pentru investitiile advertiserilor in bloguri. „Se poate observa o crestere a cheltuielilor mai degraba in zona proiectelor speciale si o dezvoltare a unor nise din blogging (tech si fashion). Am vazut advertiseri noi din randul companiilor mari, insa, ca in alti ani, au fost mai multe campaniile punctuale din partea firmelor mijlocii”, considera Manafu, ale carui opinii despre 2014 si intersectarea profesiei de jurnalist cu ce inseamna sa fii blogger le puteti citi aici.

Wall-Street.ro afirma, bloggerii romani dau note: au castigat mai bine anul acesta? Ce urmeaza in 2014?

Wall-Street.ro afirma, bloggerii romani dau note: au castigat mai...