Desi vinde trademark-ul pentru titlurile mentionate, MavenHut licentiaza codurile sursa pentru aplicatiile sale. Astfel, compania isi permite sa extinda franciza de Solitaire si sa se concentreze pe zona de mobile.

Cristi Badea, co-fondator Mavenhut: "Tranzactia a fost greu de realizat, dar am obtinut un deal bun si aproape greu de crezut, cand vezi conditiile. Ne-am pastrat tot: venituri, knowledge, oameni. Asa ne putem extinde franciza de Solitaire cu titluri precum Solitaire Live, Solitaire Tournaments si Solitaire KnockOut si ne putem concentra pe mobile".

Bobby Voicu, co-fondator Mavenhut: ‘Am reusit o tranzactie atat de favorabila noua nu numai datorita varfului de venituri la care se aflau produsele noastre, dar si pentru potentialul lor ulterior. Cu zeci de milioane de install-uri si cu milioane de useri zilnic, titlurile vandute reprezinta o oportunitate foarte buna si pentru RockYou, compania care le-a cumparat". Reprezentantii companiei au subliniat ca este "cea mai mare tranzactie financiara din gamingul romanesc", fara a oferi insa detalii financiare.

Citeste si:

7 motive pentru care reusita MavenHut este neobisnuita pentru piata romaneasca, din perspectiva Mavenhut.

1. Mavenhut este o echipa 100% romaneasca care a reusit sa creeze un produs profitabil in-house si de la zero, de la design si productie la marketing.
2. MavenHut este o campanie al carui model de business este construit pe performanta si meritocratie.
3. Cultura companiei stimuleaza inovatia, incurajand angajatii sa fie mai buni prin asumarea propriilor decizii si posibilitatea de a gresi cand experimenteaza. Astfel business-ul a crescut de 10 ori intr-o perioada de 6 luni (iunie-decembrie 2013).
4. O echipa mica de 30 de oameni au creat aplicatiile Solitaire Arena si Solitaire 3 Arena ajunse in TOP 100 cele mai monetizate produse pe Facebook, cand marile companii de gaming folosesc echipe de 10 pana la 50 de ori mai mari.
5. Valoarea creata de cei 30 de oameni in 2 ani se poate traduce prin cei 1,5 milioane de useri activi zilnic si cele 35 de milioane de install-uri pe toate platformele (Facebook si mobile).
6. Dovada viralitatii produsului este si audienta globala a jocurilor: US 40%, UK, Germania, Franta, Romania fiind abia pe locul 20.
7. Atragerea talentului ramane o prioritate Mavenhut.