Miscarea nu ar trebui sa surprinda pe multi dintre cei care urmaresc strategiile Facebook si diversele lor produse video. Reclamele sunt un segment de business foarte lucrativ pentru companie si era de asteptat ca gigantul american sa introduca reclame si in Live streaming.

Cum va functiona

Acest lucru este inca mai putin clar. In prezent, Facebook testeaza reclamele in Live Streaming cu un „numar redus de publisheri”, inserand o pauza scurta in clipurile Live. Reclamele pot aparea oricand dupa 5 minute de transmisiune, si pot dura maxim 15 secunde.

In perioada care va urma, beta, reclamele vor fi extrase din cele deja active pe retea, insa este usor de intuit ca, in viitor, advertiserii si companiile vor crea reclame special pentru Live. Publisherii vor putea controla ce fel de reclame apar in timpul Live-urilor si chiar opri complet acest lucru, in cazul unor transmisiuni cu continut sensibil, precum o poveste breaking news.

In viitor, publisherii ar putea primi o parte din veniturile generate de reclame, impartindu-le cu Facebook.