Business-ul Xella a crescut, astfel, cu peste 5 milioane de euro fata de nivelul inregistrat in urma cu un an de zile si a reusit sa comercializeze in romania circa un milion de paleti de blocuri de zidarie Ytong.

Aproximativ 50% din vanzarile Xella din 2015 au fost generate de segmentul rezidential care a avut o evolutie accelerata. Ponderea proiectelor rezidentiale care se adreseaza segmentului de clienti cu venituri medii si superioare a crescut substantial in 2015. Pe segmentul office si retail, Xella a livrat catre principalele proiecte dezvoltate si livrate anul trecut, printre referinte numarandu-se cladirile de birouri AFI sau proiectul Mega Mall din Bucuresti.

„In utimii ani ne-am propus o consolidare a pozitiei pe piata si ma bucur ca am reusit sa obtinem cresteri constante peste media pietei. Anul 2015 a fost pentru piata de constructii cel mai bun an din 2009 pana acum. Xella a inregistrat in 2015 un plus de 12% al afacerilor din Romania, ceea ce a condus la o crestere a cotei de piata. Valoarea totala a pietei de BCA din Romania este de circa 100 milioane euro. Ne propunem ca si in 2016, evolutia pozitiva sa continue”, a declarat Marius Dragne (foto mai jos), CEO Xella Romania.

Citeste si:

marius dragne - xella romania

In anul 2010, Xella a inaugurat in Romania cea mai mare fabrica Ytong din regiune, in urma unei investitii de circa 32 milioane euro.

Piata de zidarie este in momentul de fata disputata intre producatorii de blocuri ceramice (caramida) si producatorii de BCA (beton celular autoclavizat - n.red), segmente dominate de catre Wienerberger, Cemacon, Brikston, precum si Celco SA ori Macon.