Potrivit reprezentantilor companiei monitorizarea anunturilor imobiliare a fost realizata in portaluri de anunturi generale sau imobiliare dar si in ziare de mica publicitate. Astfel, au fost analizate, prin sondaj, anunturi din toate categoriile segmentului imobiliar rezidential: apartamente, case si vile, terenuri, iar criteriile luate in considerare au fost alaturi de valabilitatea ofertelor, pretul ofertelor si suprafata proprietatilor.
Acesta a mai declarat ca in portofoliul fiecarui agent imobiliar se afla un numar restrans de oferte pentru care acesta poate garanta calitatea si actualitatea informatiilor, iar pentru ca o oferta imobiliara sa fie inclusa in categoria “Ofertelor Garantate”, aceasta trebuie sa indeplineasca o serie de criterii generale.
Printre acestea se numara verificarea valabilitatii ofertei, publicarea a cel putin unei imagini de prezentare si a doua fotografii sau planuri, specificarea pretului real pentru fiecare tip de tranzactie, dar si specifice precum suprafata, numar de camere, grad de confort, compartimentare.
"Noi am luat deja masuri pentru a ne asigura ca aceste criterii minime vor fi respectate: vom efectua zilnic, prin sondaj, o verificare a ofertelor introduse in sistem. Descoperirea unor neconformitati va determina suspendarea temporara a tuturor ofertelor publicate de agentia imobiliara respectiva", sustine Ciprian Gheran, Product Manager al portalului imobiliar.
Lansat in ianuarie 2000, portalul imobiliare.ro inregistreaza 260.000 de vizitatori lunar si cuprinde peste 500.000 de oferte din toate regiunile tarii. Potrivit reprezentantilor companiei, doar ofertele actualizate cu regularitate sunt prezentate public in sistem, iar in prezent, exista 147.000 de astfel de oferte.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: