Echipata de liderul mondial Daktronics, compania care asigura mentenanta ecranului NASDAQ de pe Times Square, fatada Cocor Luxury Store, va fi lansata oficial pe 1 decembrie, promovand, pentru inceput, brandurile chiriase in centrul comercial.

„Este cea mai mare fatada media din Europa Continentala instalata pe o singura cladire si a necesitat investitii de aproximativ patru milioane de euro, avand 13 ecrane LED HD si o suprafata de difuzare de 565 metri patrati”, a declarat Dan Barbulescu (foto), presedintele Cocor Luxury Store, in cadrul forumului RetailPro, organizat de Business Media Group.

Conceptul de mediafatada face parte din curentul deconstructivist, o directie de dezvoltare a arhitecturii postmoderne inceputa la sfarsitul anilor 1980. Barbulescu a povestit ca vrut sa impuna acest concept si in Bucuresti, demonstrand in acelasi timp ca se pot obtine sume importante si din fatada unui mall, nu doar din inchirierea spatiilor comerciale.

„Vom incepe pe 1 decembrie sa promovam brandurile chiriase in Cocor Luxury Store, insa nu excludem ca mai tarziu sa promovam si alte branduri. Acesta va fi o sursa importanta de venit si va contribui la amortizarea investitiei”, a adaugat Barbulescu, care estimeaza ca va amortiza investitia de 30 de milioane de euro in zece ani.

Chirii cuprinse intre 50 si 150 euro/mp

Pentru inchirierea centrului comercial, Cocor Bucuresti a ales compania Retail Group, condusa de Ilan Laufer, fost director de vanzari in cadrul retelei de magazine Winmarkt. Pana in prezent, compania a incheiat pre-contracte de inchiriere pentru aproximativ 40% din spatii si intentioneaza sa atinga 80% pana la sfarsitul anului.

Citeste si:

„Avem pre-contracte de inchiriere cu 26 de branduri internationale, dintre care 60% sunt pentru prima data prezente pe piata din Romania. Chiria variaza in functie de etaj, parterul fiind cel mai scump iar ultimul etaj cel mai ieftin, si este cuprinsa intre 50 si 150 euro/mp”, a afirmat Ilan Laufer, general manager Retail Group.

Potrivit acestuia, de luna viitoare compania va incepe semnarea propriu-zisa a contractelor de inchiriere, discutiile purtandu-se cu branduri precum Channel, Dior, Gucci, Vertu, Giorgio Armani, Givenchy, Calvin Klein, GF Ferre, Loewe si Fendi.

Presedintele Cocor Luxury Store a adaugat ca noul trend al marcilor de lux in tarile BRIC (Brazilia, Rusia, India si China) este sa renunte la spatiile de desfacere din hotelurile de 5 stele si sa se relocheze in magaznze specializate tocmai pentryu a oferi un acces mai bun consumatorului local.

„Comerciantii marcilor de lux, care nu opereaza in prezent pe piata romaneasca, sunt calificati automat pentru inchirierea de locatii in Cocor Luxury Store daca ofera cel putin valoarea initiala a chiriei propusa de proprietar”, a incheiat Brabulescu.

Cocor Bucuresti a afisat pentru primele sase luni ale acestui an un castig net de 1,44 milioane lei (392.280 euro), de 16,2 ori mai mic decat cel din perioada similara a anului trecut, pe fondul diminuarii incasarilor de peste patru ori.

Compania are ca domeniu de activitate inchirierea si subinchirierea de imobile. Actionarii principali ai societatii sunt SIF Muntenia (SIF4), cu 18,90% din capital, Liviu Ursan, cu 14,83%, Daniel Stoica, cu 14,66%, si Broadhurst Investments, cu 13,32% din capitalul social.