Aflat la prima editie, URBATLON isi doreste sa demonstreze cum provocarile zilnice… urcatul scarilor, slalomul in trafic, termenele stranse, orele lucrate peste program, sansele ratate… pot fi transformate in probe dinamice si distractive de antrenament fizic si reusite! „Dorim sa atragem atentia oamenilor ca trebuie sa se preocupe mai mult de starea lor de bine, de sanatate, prin activitati care implica miscarea si care pot fi raspunsul la multe dintre problemele cotidiene. Corpul uman se adapteaza la cerinte specifice iar un om antrenat face fata mult mai bine provocarilor zilnice, este mai fericit, mai competitiv”, a detaliat Catalin Mocuta, presedintele agentiei de marketing sportiv MPG, organizatorul evenimentului.
URBATLON, care are loc pe 21 iunie a.c., vine cu un amestec creativ de ingrediente, astfel incat sa garanteze amatorilor de sport si distractie, o cursa fara egal. Traseul de 5 kilometri include portiuni din exteriorul, dar si din interiorul Arenei Nationale. Prima editie a Urbatlon cuprinde 7 probe concepute de partenerii evenimentului pentru a va testa forma fizica, dar si mobilitatea: Urban Cooler, Adrenalina... garaj, Spectacol la inaltime, Blocaj in trafic, Labirintul, Asaltul Arenei, Move & Be Happy, iar filmul probelor poate fi urmarit pe: http://www.urbatlon.ro/traseu-si-probe/ . Participantii alearga, fac slalom, strabat culoare si urca mai multe randuri de scari, se catara, sar peste diverse obstacole, iar la final se bucura ca au terminat o cursa plina de adrenalina.
Echipa Ursus a fost captivata de la inceput de aceasta idee pentru ca este vorba de atletism dar… Cooler! In compania noastra sunt multi oameni pasionati de sport, nu doar de privit ci si de practicat. Atletismul este cel mai la indemana sport de masa in tara noastra. Sunt foarte bucuros cand vad ca, de fiecare data cand se mai organizeaza o competitie de atletism, sunt tot mai multi oameni din Bucuresti care participa. Asta inseamna viata sanatoasa si vom avea si dupa ce sa ne racorim”, a spus Mihai Barsan, vicepresedinte Marketing al Ursus Breweries, partenerul oficial al URBATLON.
Daca sunteti obisnuiti cu miscarea, veti constata ca probele care va testeaza forma fizica si dorinta de distractie prin sport la URBATLON 2014 sunt de dificultate medie si accesibile tuturor.
„Miscarea inseamna fericire, acesta este mesajul pe care Coca-Cola, un sustinator cu traditie al sportului, il transmite prin intermediul programelor care promoveaza un stil de viata activ. Asocierea Coca-Cola cu URBATLON este o noua ocazie de a le arata consumatorilor nostri ca, atat timp cat facem miscare, ne mentinem bine dispusi si sanatosi. La URBATLON nu este important cine castiga, importante sunt bucuria si placerea de a face sport si de a participa”, a declarat Petre Sandru, director de Operatiuni al Coca-Cola Romania si Moldova, partener de probe in cursa URBATLON. Cu alte cuvinte, o invitatie pe care nu ar trebui sa o rateze niciun iubitor de miscare si distractie! Este indemnul adresat fiecarei persoane care doreste sa investeasca in propria stare de bine, imbratisand un stil de viata activ.
„Una dintre prioritatile mele la Ministerul Tineretului si Sportului este aceea de a promova sportul de masa si cel de performanta, in paralel, fara a se exclude unul pe celalalt. Potrivit Eurobarometrului publicat de Uniunea Europeana, 49% dintre cetatenii Romaniei nu fac sport, in raport cu 39% cat este media europeana. Sunt cifre care ne determina sa luam atitudine pentru a dezvolta o cultura de masa cu privire la sport. MTS nu are studii, sondaje facute in acest sens, dar din statisticile pe care le avem si care sunt publice, la nivel de amatori populatia scolara face cel mai mult sport. Segmentul de varsta cel mai activ la barbati este cuprins intre 25 si 39 de ani, iar la femei intre 40 si 54 de ani”, ne declara Gabriela Szabo, ministrul Tineretului si Sportului.
URBATLON vine sa stimuleze interesul in crestere pentru miscare in piata evenimentelor sportive destinate publicului amator: o cursa de alergare cu obstacole, aventura si distractie. Sportul te relaxeaza si iti da o stare de bine. Sportul poate fi distractiv si este accesibil tuturor. Distractia inseamna mai multa energie, creativitate si, in final, mai multa fericire. Toate aceste mesaje se regasesc in cadrul evenimentului URBATLON. Si... sa nu uitam de petrecerea urbana de la finalul cursei, unde atmosfera este exploziva! Aici putem impartasi momentele traite in cursa, cat de tare ne-au provocat creatorii probelor, ne putem face noi cunostinte si dansa pe ultimele hituri ale verii, pe care ni le-a pregatit echipa de DJ a Kiss FM. Pe 21 iunie, la Arena Nationala, toata lumea se va putea bucura de aceasta atmosfera, atat cei care participa la cursa, cat si sustinatorii lor, rude, prieteni sau colegi.
Partenerii care implementeaza probe la prima editie URBATLON sunt Ursus Cooler, Coca-Cola, Atlantis Fitness & Lifestyle, DPD, Wim Bosman, Five’s si MPG. Kiss FM, in calitate de partener oficial, va intretine atmosfera acestei curse. MPG, organizatorul URBATLON, este lider de piata pe segmentul proiectelor sportive adresate practicantilor amatori, cu o experienta de peste 17 ani in domeniu. Coordoneaza peste 650 de evenimente sportive, acoperind intreg parcursul anului. MPG implementeaza 3 sisteme nationale: tenis - www.tenispartener.ro, www.tenis10.ro si ciclism - www.ridersclub.ro, precum si un sistem de campionate sportive pe 10 discipline, in Bucuresti, accesat de peste 100 de companii - Romanian Corporate Sports – www.corporatesports.ro. Mai multe informatii despre cursa, inscrieri, regulament, sfaturi, concursuri si surprizele pregatite de organizator gasiti pe pagina evenimentului www.urbatlon.ro, iar despre MPG pe www.mpg.com.ro.